خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پروژه آب کشاورزی منطقه آقابابا با ظرفیت و توانمندی بسیج سازندگی افتتاح شد

سردار آتانی عنوان کرد: همه فرایند ساخت پروژه آب کشاورزی منطقه آقابابا با حضور بسیجیان جهادگر و مهندسین متخصص انجام شده و این خدمت بی منت به مردم روستای آقابابا تقدیم شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۰۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حاشیه افتتاح مخزن ۴۰۰ هزار مترمکعبی آب کشاورزی روستای آقابابا شهرستان قزوین بیان کرد: این منطقه ویژگی های خاصی دارد. این منطقه رزمنده خیز و سرزمین فرمانده محبوب سردار عراقی است و سرداران بزرگی همچون حاج احمد اللهیاری در لشکر نجف اشرف و علی در این ابی طالب از فرماندهان خط شکن دوران دفاع مقدس از فرزندان این منطقه ولایی است.

وی گفت: این مخزن از سال ۹۵ طرح ریزی شد اما به سرانجام نرسید و بسیج سازندگی در سال ۹۹ این پروژه را تحویل گرفت و در سال ۱۴۰۰ این پروژه به اتمام رسید که حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که سپاه استان قزوین با ۱۴ میلیارد و سیصد میلیون تومان این پروژه را به اتمام رساند.

سردار آتانی اظهار کرد: همه فرایند ساخت این پروژه با حضور بسیجیان جهادگر و مهندسین متخصص انجام شده و این خدمت بی منت به مردم روستای آقابابا تقدیم شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به فواید این پروژه تصریح کرد: با افتتاح این پروژه و با ابتکار و مهندسی دقیق فرزندان سپاه در بسیج سازندگی، مشکل چهل ساله مردم منطقه حل شد و بیش از ۴۰۰ هکتار از این آب بهره مند می شود که صد هکتار آن آبیاری غرقابی است.

وی افزود: خوشحالیم که توانستیم با اجرای این طرح اختلافات موجود بر سر آب را برطرف کنیم و زمین های کشاورزی منطقه سازماندهی می شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ اضافه کرد: این منطقه از رونق کشاورزی برخوردار است و با اجرای این پروژه بزرگ امید در منطقه ایجاد شده و مهاجرت معکوس اتفاق می افتد و مردم دوباره به منطقه بازمی گردند.

سردار آتانی گفت: برای خدمت بی منت
از ظرفیت عظیم بسیج سازندگی در همه شرایط میدانی و برای محرومیت زدایی استفاده می شود و ما اولین نفر وارد می عرصه خدمت می شویم و آخرین نفر خارج می شویم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار