رئیس بسیج سازندگی اظهار کرد: چندی پیش که خدمت مراجع تقلید رسیدم تأکید کردند که قدر نعمت خدمت رسانی به محرومان را داشته باشیم که جهادی موفق است.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۲۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛سردار محمد زهرایی صبح پنج شنبه در رزمایش بزرگ ۶۱۰ گروه جهادی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از زمان فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش کمی و کیفی گروه‌های جهادی در تاریخ دهم مرداد ۹۸، تعداد این گروه‌ها از ۱۱ هزار گروه جهادی و ۵۰۰ هزار جهادگر به ۴۲ هزار گروه جهادی در اقشار تخصصی رسید.

رئیس بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه مکر دشمن و تقابل حق و باطل به نهایت خود رسیده است، بیان‌کرد: در شرایط عناد باطل با دین تنها انقلاب اسلامی توانست یک حکومت دینی با همه ابعاد فقهی و سیاسی آن را تشکیل دهد.

زهرایی با بیان اینکه در موقعیت خاصی از نظر مقابله با استکبار جهانی قرار داریم، گفت: امروزه انقلاب اسلامی در حال تجربه کردن یک جهاد جدید به نام جهاد خدمت را با فعالیت و سربازی و سردمداری گروه‌های جهادی است.

وی ادامه‌داد: ما در کنار مقابله با دشمنی که از جنبه‌های مختلف در حال ضربه زدن به ما است، در حال مقابله با فقر و محرومیت نیز هستیم و بیرق و پرچم آن در دست گروه‌های جهادی و جهادگران است.

رئیس بسیج سازندگی اظهار کرد: چندی پیش که خدمت مراجع تقلید رسیدم تأکید کردند که قدر نعمت خدمت رسانی به محرومان را داشته باشیم که جهادی موفق است.

زهرایی گفت: ما تاکنون مرحله پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم با رویکرد مردمی و محرومیت زدایی و محروم نوازی دولت سیزدهم به مرحله تشکیل دولت اسلامی نیز برسیم و بعد مراحل بعدی را نیز پشت سر بگذاریم.

وی همچنین با اشاره به رزمایش بزرگ فاطمی در کشور در هفته تشکیل بسیج سازندگی، یادآور شد: در این رزمایش ۱۴ هزار گروه جهادی و بالغ بر ۱۵۳ هزار جهادگر مشارکت دارند که برای ما بسیار ارزشمند است.

ارسال نظرات