جانشین فرمانده سپاه در رزمایش جهادگران فاطمی در استان البرز عنوان کرد:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی در سرتاسر کشور عنوان کرد: این گروه های جهادی بسیجی همچنان در عرصه های مختلف و در اقصی نقاط کشور فعال هستند و هر زمان هر مشکلی پدیدار شود با صدق و اخلاص پا در میدان گذاشته و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مشکلات به طور کامل برطرف شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۲۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

سردار علی فدوی در رزمایش جهادگران فاطمی که روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون در هر صحنه ای که الزام داشته پاسداری های لازم توسط سپاه و بسیج صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: ۴۳ سال، خبیثان عالم در همه زمینه ها با انقلاب اسلامی دشمنی کردند و جنگیدند اما هیچ گاه نتیجه ای که می خواستند حاصل نشد زیرا همواره چنین بوده که خیل عظیم مردان، زنان، دختران و پسران جهادگر در بسیج سازندگی پای کار بودند و هر جا لازم بود به کمک هم نوعان خود شتافتند، پیروزی را از آن این ملت و دشمن را مایوس کردند و همواره در این مسیر موفق بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی در سرتاسر کشور عنوان کرد: این گروه های جهادی بسیجی همچنان در عرصه های مختلف و در اقصی نقاط کشور فعال هستند و هر زمان هر مشکلی پدیدار شود با صدق و اخلاص پا در میدان گذاشته و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا مشکلات به طور کامل برطرف شود.

سردار فدوی ادامه داد: این نیروهای جهادی هنگام بروز بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله، تاریخ ساز، پای کار می آیند و حماسه آفرینی می کنند و تا زمانی که مشکل برطرف نشده دست از تلاش بر نمی دارند؛ خداوند وعده داده که هر جا بندگانش این چنین پای کار باشند، خودش کمک می کند تا مشکلات برطرف شد و به راستی که وعده خداوند حق است.

وی اظهار کرد: مردم بارها مشاهده کرده اند که هرگاه بلایی طبیعی مانند زلزله خانه هایشان را ویران و آن ها را آواره کرد این بسیجیان و بندگان مخلص خدا در کنار آن ها حضور پیدا کردند؛ در حال حاضر نیز به برکت پای کار آمدن مردم و انتخاب دولت انقلابی و مردمی برخی از گرفتاری هایی هم که وجود داشت به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی در حال برطرف شدن است.

جانشین فرمانده کل سپاه مطرح کرد: با آغاز فعالیت دولت انقلابی، تغییرات اساسی در منابع مالی گروه های جهادی ایجاد شد که این تامین منابع، دست این جهادگران را به میزان وسیع باز می کند تا در عرصه ها و حوزه های مختلفی همچون عمرانی، سلامت و پزشکی، فرهنگی و آموزشی بتوانند بیشترین کارآیی را داشته باشند و بیشترین بهره را به مردم برسانند.

سردار فدوی با اشاره به حس نوعدوستی گروه های جهادی و نیروهای بسیجی در سرتاسر کشور عنوان کرد: برخی از این مشکلات و محرومیت ها در کشور نباید وجود داشته باشد زیرا در شان ملت عزیز و شریف ایران که در همه زمینه ها پای این نظام و انقلاب ایستاده اند نیست که در محرومیت به سر ببرند، پس بر ماست که به کمک دولت بشتابیم و برای رفع مشکلات باقیمانده گام های اساسی برداریم.

وی افزود: در حال حاضر گروه های جهادی در حال خدمات دهی و آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور هستند و این خوب نیست که در چهل و سومین سال انقلاب اسلامی هنوز روستایی در کشور وجود داشته باشد که از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار نباشد اما در هر صورت به لحاظ عدم انجام تکالیفی که دولت ها بر عهده داشته اند این مشکل همچنان وجود دارد که با پای کار آمدن این دولت برطرف خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: پس از رفع مشکل آبرسانی و تامین آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای هدف، احداث راه های روستایی، تکمیل خانه ها و همه مواردی که نشانه هایی از محرومیت در کشور هستند از بین می روند و قطعا در این مسیر سپاه و بسیج به منظور پشتیبانی از این گروه ها از توانمندی های خود بهره گرفته و تمام توان خود را به کار می گیرند.

سردار فدوی با بیان اینکه نباید تاکنون این همه مشکل در کشور وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: مجموعه مجلس و دولت و وزارتخانه های مربوطه نیز برای پشتیبانی از این گروه ها در راه خدمت رسانی به مناطق محروم فعال و پای کار هستند تا این توانمندی بی انتهای بسیج در گروه های جهادی تبلور عینی پیدا کند و مشکلات هموطنان عزیز و نجیب ما از اقصی نقاط کشور رخت بربندد.

وی یادآور شد: از ابتدای انقلاب تاکنون هر زمان پای هر کاری رفتیم خداوند عنایت کرد و مشکل برطرف شد و خوشا به حال آنانی که خداوند به آن ها توفیق داده تا در این گروه های جهادی حضور پیدا کنند و در زمان بروز بلایای طبیعی مردم را از غم و غصه برهانند و به یاری آنان بشتابند، به امید روزی که هیچ استانی در کشور در زمینه های اساسی مانند تامین آب و وضعیت جاده و درمان مشکل نداشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: یقینا محق ترین انسان ها برای زندگی بدون مشکل، مردم رشید و دلیر ایران هستند زیرا بیش از ۴۳ ساله پای این انقلاب و آرمان های این نظام ایستادند و در برابر خبیثانی مقاومت کردن که هرگونه توانسته اند در حق این مردم دشمنی کرده و جنگ های نظامی، اقتصادی و فرهنگی مختلفی را برای آن ها رقم زده و از هیچ تلاشی برای براندازی نظام فروگذار نکرده اند.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان ایران با وجود تمام تهدیدها و تحریم ها در زمینه های نظامی و دفاعی اذعان می کنند که شکست خورده اند، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت و توانمندی همه دلدادگان انقلاب در ایران استفاده شود و در جنگ اقتصادی نیز باید به گونه ای عمل کنیم که باز هم دشمن به شکست خود در این میدان اعتراف و عقب نشینی کند و طعم تلخ شکست را بچشد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور تصریح کرد: به لحاظ سیاست‌های غلطی که قبلا به وجود آمده، قصد داشتند با فرمول‌های دشمن، مسائل اقتصادی کشور حل شود در حالی که اگر دشمنان می‌توانستند با همان دستورالعمل‌ها، مسائل اقتصادی خود را برطرف می‌کردند و در حال حاضر گرفتار این موارد نبودند پس این فرمول‌ها برای خود دشمن هم کارآیی نداشته و کارساز نبوده است.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز هم در در رزمایش جهادگران فاطمی گفت: امروز بیش از پنج هزار نفر از بسیجیان دریادل در این جمع پرشور حاضر شده اند تا بگویند همه سرباز رهبر هستند.

وی ادامه داد: همه این بسیجیان دلاور و غیور و حتی کوچک ترین اعضای جمع حاضر و دهه نودی هایی که سرود زیبای سلام فرمانده را اجرا کردند امروز آمده اند تا اعلام کنند یکدل و یکصدا گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا بوده و به منظور گره گشایی از همه مشکلات در همه زمینه ها پا در رکاب معظم له هستند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به فعالیت یک هزار و ۳۳۰ گروه جهادی در حوزه های مختلف بسیج در استان البرز بیان کرد: این جهادگران دریادل و غیور در عرصه های مختلفی همچون محرومیت زدایی، فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی، پزشکی و دیگر عرصه ها پا در رکاب و در خدمت این مردم عزیز هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

سردار حیدرنیا با اشاره به تلاش های بسیجیان در مهار ویروس منحوس کرونا از اجرای بیش از ۳۹۰ پروژه محرومیت زدایی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان البرز با هزینه ای قریب به ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد و عنوان کرد: این بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک های مومنانه نیز رشادت های زیادی از خود نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کمک مومنانه قریب به ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۳۵ هزار کارت هدیه نقدی فقط توسط سپاه و بسیج و تعداد زیادی نیز توسط سایر ارگان ها و نهادها با همکاری و کمک خیرین و مسئولین استانی تهیه شد و در اختیار مردم نیازمند استان قرار گرفت. ۲۱۸ زندانی غیرعمد نیز در سال گذشته با کمک خیرین و مردم نیکوکار البرز آزاد شدند و ۴۷۵ سری جهیزیه نیز برای نوعروسان نیازمند تهیه شد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در راه مقابله با کرونا و کمک های مومنانه در استان البرز، ۱۷۷ میلیارد تومان هزینه شده است اظهار کرد: بسیجیان مخلص و مردم غیور و مسئولین انقلابی این استان همچنان پا در رکاب مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان هستند و برای گره گشایی از مردم و رفع فقر و محرومیت تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

ارسال نظرات