با خانواده شهید مدافع سلامت سردار علیرضا بخته‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، در زاهدان دیدار و دلجویی شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۹۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با هدف تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگوگیری از سیره و روش شهدا، فرمانده ناحیه ویژه زاهدان به همراه اعضای اتاق اصناف شهرستان و استان ۲۲ اردیبهشت ماه با خانواده شهید مدافع امنیت، سردار شهید علیرضا بخته‌ای دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه مقاومت ویژه سپاه زاهدان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مدافع سلامت سردار شهید علیرضا بخته‌ای با اشاره به این مطلب که شهادت راه سعادت افراد مخلص و بندگان شایسته و مقرب درگاه الهی است گفت: فرهنگ ایثار و شهادت گنج عظیم و سرمایه معنوی انقلاب اسلامی است که باید قدردان این سرمایه باشیم.

وی با تاکید بر این مطلب که شهدا افراد برگزیده الهی است که به واسطه اعمال و رفتار نیک خود برای این مقام والا برگزیده می شوند، افزود: شهدا دارای ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی مشابه به هم هستند.

سرهنگ نخعی ادامه داد: شهید بخته‌ای فردی با اخلاص بود که با داشتن روحیه جهادی، دلسوز و پرانرژی در انجام ماموریت و خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی با اشاره به این مطلب که شهید بخته‌ای مشکلات مردم را همچون مشکلات خود می‌دید در راستای احصای و بررسی و حل آن‌ها تلاش‌های بسیاری می‌کرد تا گره از کار مردم را باز کند، این شهید والامقام را فردی دوست‌داشتنی عنوان کرد و ادامه داد: شهید بخته‌ای وقت خود را وقف در جهت رسیدگی و گره‌گشایی از کار مردم گذراند و شایسته شهادت بود.

فرمانده ناحیه ویژه سپاه زاهدان با اشاره به این مطلب که شهدا شفاعتگر ما در آخرت هستند ادامه داد: شهید انتخاب شده بوده و مقام شفاعت دارد که در درجه اول شفاعت شهدا شامل حال خانواده‌اش می‌شود.

شهید مدافع سلامت سردار علیرضا بخته‌ای سال ۱۳۹۹ در حین انجام ماموریت خدمت‌رسانی به نیازمندان، بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا به شهادت رسید.

انتهای پیام

ارسال نظرات