خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه زنان در پی به شهادت رساندن شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره ای توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۱۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،سازمان بسیج جامعه زنان در پی به شهادت رساندن شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره ای توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

رژیم جنایتکار صهیونیستی در حالی که خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کند در بزنگاه های اقتضای منافعش ضد بشر ترین رفتارها و جنایات را مرتکب می‌شود. به شهادت رساندن شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره ای که سالها برای رساندن صدای مظلومیت مردم فلسطین خصوصا زنان و کودکان فلسطینی مجاهدانه تلاش میکرد مصداق بارز این ادعای دروغین و فریب کارانه است . حقوق بشر اسراییلی بیشتر به یک طنز تلخ شبیه است .همچنان که حقوق بشر آمریکایی چیزی جز تزویر و ریا نیست . امروز همه انسان های بیدار در سراسر دنیا به حقایق ادعاهای پوچ این رژیم جنایتکار کودک کش پی برده اند و از او انزجار دارند . دیر زمانی نخواهد گذشت که جوشش این خون های به ناحق ریخته پایه های پوشالی این حکومت غاصب را در خود مستغرق خواهد کرد. الیس صبح بقریب سازمان بسیج جامعه زنان کشوراین جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم نموده و از مجامع بین اللملی خواستار رسیدگی به این اقدام ضد بشری است.

ارسال نظرات