خبرهای داغ:
سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی درگذشت جانباز دفاع مقدس و جهادگر بسیجی «حاج علی اصغر خراشی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۴۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

خبر درگذشت جانباز دفاع مقدس، مجاهد فی سبیل الله و جهادگر بسیجی حاج علی اصغر خراشی پس از سالها تحمل درد و رنج موجب تألم و تأثر فراوان شد.

عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.

این جانباز سرافراز توفیق خدمتگزاری به آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) و مدال خدمت به زائران اباعبدالله (ع) در اربعین حسینی به عنوان مسئول موکب امامزاده سید محمد (ع) شهر دیباج را به سینه داشت و پس از سالها مجاهدت خالصانه در میدان‌های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سالها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان فی سبیل الله جاودان ساخت.

اینجانب عروج ملکوتی جانباز رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به خانواده معزز، مردم شهید پرور استان سمنان ویژه مردم شهر دیباج تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همجواری با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معظم و عموم مصیبت دیدگان و بازماندگان مکرم صبر، شکیبایی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت مسئلت می نمایم.

سرهنگ محمد حسین تقی پور
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها