خبرهای داغ:

برگزاری یادواره سردار شهید ضرغام خزاعلی در هندیجان

مراسم معنوی یادواره سردار شهید والامقام ضرغام خزاعلی باشکوه ویژه ایی در جوار مزار شهدای هندیجان شمالی همراه با سخنرانی، مداحی و نمایشگاه عکس شهدا و مستند از خاطرات به یادماندنی سردار شهید خزاعلی و شهدای هندیجان در عملیات بیت المقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۲۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده سرپرست ناحیه سپاه هندیجان با گرامیداشت یاد وخاطره شهداو سردار شهید ضرغام خزاعلی و شهدای هندیجان در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر قهرمان بر ادامه راه شهیدان و حفظ ارزش های انقلاب تاکید داشت.

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده اظهار داشت : یادواره سردار شهید ضرغام خزاعلی با همکاری خانواده شهید خزاعلی ، تلاش ناحیه سپاه هندیجان، حوزه بسیج اداری و کارگری شهید ضرغام خزاعلی و روابط عمومی شهرداری و شورای شهر هندیجان و با حضور همرزمان شهید و خانواده شهید و خانواده های معظم شهدا و ایثار گر و فرماندار و دیگر مسئولان محلی در جوار مزار شهدای هندیجان شمالی برگزار شد.

وی افزود : دراین مراسم یادواره شهید خزاعلی ، نمایشگاه عکس از رشادت های شهدا هشت سال دفاع مقدس به همراه‌ مداحی و سخنرانی و پخش مستند از خاطرات شهید خزاعلی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور قشرهای مختلف مردم شریف شهرستان هندیجان برادران و خواهران و بسیجیان با شکوه ویژه ایی برگزار شد و به مقام والای شهدا ارج نهاده شد.

درادامه گزاش خبری ، رزمنده بسیجی حمزه شعبانی یادگار هشت سال دفاع مقدس در جمع آحاد مردم اظهار داشت: وجود شهدا و خانواده های معظم شهدا سراسر پر خیر و برکت و موجب عزتمندی شده است و ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و برپایی یادواره های شهدا بیشتر تلاش کنیم و نسل های آینده و نسل کنونی را با خاطرات و وصیت نامه شهدا و راه و اهداف شهدا آشناتر کنیم .

شعبانی از برگزار کنندگان یادواره سردار شهید ضرغام خزاعلی تشکر نمود و تاکید داشت : انتظار می رود ، برگزاری مراسمات یادوارههای شهدا در شهرستان هندیجان بیشتر همراه با فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان هندیجان شد و همه برای برگزاری یادواره شهدا تلاش کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها