خبرهای داغ:
سرهنگ جولایی گفت: مقاومت و پایداری الگوی پیشرفته‌ای است که انقلاب را حفظ کرده و تداوم داده است و امروز نیز سرمشق خیلی از کشورهای دنیا شده است.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۳۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

مقاومت و پایداری مردم ایران سرمشق خیلی از کشورهای دنیا شده استسرهنگ «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج از اهواز به تشریح برنامه های چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول پرداخت و اظهار داشت: مقاومت و پایداری الگوی پیشرفته‌ای است که انقلاب را حفظ کرده و تداوم داده است و امروز نیز سرمشق خیلی از کشورهای دنیا شده است.

وی با بیان اینکه تفکر نسل‌های آینده نتیجه عملکرد ماست، افزود: امروز وظیفه همه ما این است که فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را با اجرای برنامه‌ها و استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها به نسل‌های جدید و آینده منتقل کنیم.

جولایی تصریح کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و تمام ادارات باید به سهم خود با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها رشادت‌ها و افتخارات این شهرستان در زمان دفاع مقدس را شناسایی، ثبت و به تمام نسل‌ها منتقل کنند چون اگر ما نتوانیم این تغذیه فکری را به آن ها انتقال دهیم رسانه های معاند هر آنچه در ذهن پلید خود دارند را به افکار عمومی ما انتقال می دهند.

دبیر ستاد گرامیداشت چهارم خرداد با بیان اینکه برنامه‌های ۴ خرداد محصول خردجمعی تمام مدیران و دستگاه‌ها است، افزود: سال گذشته برنامه‌های بسیار خوبی در فضای مجازی و حقیقی برگزار شد؛ بنابراین امیدوار هستیم امسال نیز با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگ دفاع مقدس، مقاومت و پایداری مردم دزفول را معرفی و به نسل‌های بعد منتقل کنیم و الگوی خوبی برای کشورهای حوزه مقاومت باشیم.

سرهنگ جولایی به تشریح برخی برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد پرداخت و یادآور شد: در اولین ویژه برنامه نمایشگاه دستاوردهای دزفول را با حضور شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی در محل حسینیه ثارالله برپا کردیم تا جوانان و مردم با دستاوردهای بزرگ انقلاب در این شهر آشنا شوند.

وی در ادامه غبارروبی مزار شهدا و قرائت دعای کمیل در ۲۹ اردیبهشت را یکی از برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد برشمرد و ادامه داد: در سی ام اردیبهشت نیز برنامه گرامیداشت شهدای ارتش و تیپ ۲۹۲ زرهی در محل این تیپ برگزار می شود.

دبیر ستاد چهارم خرداد با بیان اینکه ۳۱ اردیبهشت به برنامه‌های تبیین نقش و جایگاه بانوان در دوران دفاع مقدس اختصاص دارد، اضافه کرد: یکم خرداد مسابقات چهارجانبه زورخانه ای و حرکات نمایشی توسط اداره ورزش و جوانان برگزار می شود ضمن این که دوم خرداد نیز برنامه‌هایی در پایگاه چهارم شکاری برگزار می‌شود.

جولایی با اشاره به پخش تلویزیونی برنامه‌های چهارم خرداد، گفت: برنامه اصلی گرامیداشت چهارم خرداد به همت سپاه ناحیه دزفول رأس ساعت ۱۸ در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

وی خواستار مشارکت گسترده رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی برای پوشش برنامه‌های چهارم خرداد شد و تاکید کرد: هدف اصلی تمام این برنامه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شناساندن افتخارات و حماسه آفرینی‌های دزفول به نسل جدید است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها