خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر گفت: دولت سیزدهم با اقدامی شجاعانه در راستای مردمی سازی یارانه‌ها قدم‌هایی برداشته که این طرح با هدف تامین منافع همه مردم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۵۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزای بسیج از کرمانشاه، ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: در سنوات قبل حمایت ها و یارانه های دولت به فقط افراد خاصی پرداخت می شد اما اکنون دولت سیزدهم در نظر دارد آن را در اختیار همه مردم قرار دهد.

وی تصریح کرد: اجرای بهتر و موفقیت آمیز این طرح منوط به برنامه ریزی دقیق و هدفمند و آگاهی بخشی و تبیین این طرح مهم است.

امام جمعه روانسر اظهار داشت: با پرداخت هزینه های معیشتی و فراهم شدن زیرساخت ها و اجرای کامل طرح، وضعیت گرانی کالاهای اساسی جبران می شود.

ماموستا محمدی با بیان اینکه اجرای طرح اصلاح یارانه ها به نفع فقرا و نیازمندان است، ادامه داد: با این اقدام دولت، رانت و سو استفاده قاچاقچیان تمام می شود و یارانه به صورت عادلانه در بین همه مردم توزیع می گردد.

وی اضافه کرد: دولت در نظر دارد مشکل یارانه کالاهای اساسی را حل کند اما نظارت ها ضعیف است و باید مسئولان شبانه روز برای رصد بازار تلاش کنند و گرانفروشان و محتکران را مجازات کنند.

امام جمعه روانسر گفت: در این شرایط مردم نیز صبر داشته باشند و به اندازه نیاز خود اجناس و کالا خرید کنند تا از تشکیل صف در مقابل مغازه ها و ایجاد جو روانی جلوگیری شود.

ارسال نظرات