خبرهای داغ:
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

اصلاح هدفمندسازی یارانه‌ها موجب رشد و بلوغ نظام تولید می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اصلاح هدفمندسازی یارانه‌ها باعث کاهش وابستگی تولیدکنندگان به دولت می‌شود و در مجموع نظام تولید را به بلوغ و بالندگی می‌رساند
کد خبر: ۹۴۳۲۳۹۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رضا افلاطونی روز شنبه در نشست بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و اصناف استان که با حضور میثم پیله فروش معاون اقتصادی استاندار برگزار شده بود، بیان کرد: تولیدکننده‌ای که از ابتدا تا انتهای فرآیند تولید به دولت وابسته بود ، اکنون برای خودکفایی و توسعه تلاش می‌کند. 

 

وی اضافه کرد: اصلاح نظام هدفمندسازی یارانه‌ها به رقابتی شدن اقتصاد منجر شده و تولیدکننده را در مقام انتخاب کالای با کیفیت قرار می‌دهد که یک کار بسیار ارزشمند در راستای احقاق حقوق مردمی است. 

 

افلاطونی تصریح کرد: قانونگذار و دولت با توجه به رانتی‌ که قبلاً در مورد یارانه‌ها وجود داشت، جلوی آن را گرفتند و یارانه را به دست مردم رساندند که این اتفاق باید دهه‌ها قبل در کشور اجرایی می‌شد. 

 

این مسئول تاکید کرد: مردم باید ببینند که بازار کالاهای اساسی رها نشده و قیمت‌های جدید با تدبیر اعمال شده است؛ وقتی این به مردم تفهیم شود امنیت غذایی بیشتر ملموس خواهد شد. 

 

افلاطونی خاطرنشان کرد: اصلاح هدفمندسازی یارانه‌ها و مردمی سازی آن مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و دولت مکلف به اجرای آن است که باید همه در این مهم همکاری کنند. 

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: در تولید و تامین کالاها هیچ مشکلی نداریم؛ در همین فروردین ماه سه میلیون و ۶۰۰ قطعه جوجه ریزی شده که بعد از ۴۵ روز هفت هزار تن مرغ را تولید و روانه بازار می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار