زنجان _ استاندار زنجان گفت:شهدا مسیری را انتخاب کردند که شناخت کافی از آن را داشتند و باید راه آنها بر همگان تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۲۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ محسن افشارچی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی که در سالن اجتماعات نور برگزار شد، اظهار داشت:شهدا مسیری را انتخاب کردند که شناخت کافی از آن را داشتند و باید راه آنها بر همگان تبیین شود. 

 

راه و منش شهدا باید برای همگان تبیین شود

 

وی با اشاره به اینکه شهدا مسیر شهادت و ایثار را انتخاب کردند ، تصریح کرد: باید حواسمان باشد که  شهدا کجا رفتند و چه کردند.

 

 

 

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به مصوبه دولت در اصلاح اقتصادی کشور، گفت: تصمیمی سال ۹۷ اتخاذ شد که ارز ارزان‌قیمت برای خرید کالا در نظر گرفته شد که متاسفانه این موضوع در سال‌های قبل محقق نشد.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه مجلس مصوب کرد دولت امسال به مردم کوپن الکترونیکی بدهد ، افزود: جنگ اوکراین و روسیه باعث شد تا قیمت برخی از کالاهای اساسی افزایش پیدا کند و اگر روسیه و اوکراین از گردونه صادرات خارج شوند شرایط نهاد دامی سخت خواهد شد .

 

 

 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر دوراندیشی می‌کند و حواسش به داشته هایش است، گفت: فرایند نان مستقل از این طرح است. 

 

 

 

افشارچی در پایان خاطرنشان کرد:  به چرخه گردش آرد نظارت می‌شود و هیچ تغییری در قیمت و حجم نان رخ نخواهد داد و دنبال ورود فانتزی‌پزها به این چرخه نیز هستیم.

 

 

ارسال نظرات