رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر:

ارائه خدمات به ۱۵۰۰ نفر در درمانگاه صحرایی شهرستان دیر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در درمانگاه صحرایی در روستای «الی شمالی» به هزار و ۵۰۰ نفر خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی ارائه شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۵۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،احمد آخوندی در حاشیه اختتامیه درمانگاه صحرایی در روستای الی شمالی گفت: به مناسبت هفته سلامت و با همکاری خوب بسیج جامعه پزشکی استان، شورای اسلامی روستای الی شمالی و مدیریت مدرسه رازی این روستا درمانگاه صحرایی به مدت دو روز در این روستا راه‌اندازی شد که مورد استقبال خوب مردم این روستا و روستاهای اطراف قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در این درمانگاه یک‌هزار و ۵۰۰ خدمت به مراجعین ارائه شد افزود: این خدمات در تخصص‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از جمله چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، دندانپزشکی، ارتوپد، تغذیه، روانشناسی، پرستاری، مامایی، خدمات دارویی و جراحی سرایایی مانند ختنه ارائه شد.

 

وی اضافه کرد: تمامی خدمات ارائه شده به مردم از قبیل ویزیت و معاینه، ختنه و خدمات دارویی به صورت کاملاً رایگان بود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از عوامل اجرایی درمانگاه صحرایی الی شمالی گفت: این طرح با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان، فرمانداری دیّر، شورای اسلامی روستای الی شمالی، اداره آموزش و پرورش شهرستان دیّر، مدیریت مدرسه رازی، ناحیه مقاومت سپاه سیدالشهدا و نیروی دریایی سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان دیر برگزارشد.

 

فرماندار شهرستان دیر نیز در حاشیه بازدید از درمانگاه صحرایی با تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی این درمانگاه گفت: استقبال مردم از این درمانگاه چشمگیر بوده و مردم رضایت خوبی از این اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر و بسیج جامعه پزشکی استان دارند.

 

یونس باربرز افزود: انتظار داریم این‌گونه کارهای جهادی در طول سال استمرار داشته و مردم شهرها و روستاها از این طرح‌ها نهایت استفاده را ببرند.

 

وی با اشاره به وضعیت شیوع و بروز کرونا گفت: سایه کرونا هنوز در جامعه وجود دارد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید کماکان ادامه داشته باشد و مردم نباید در این زمینه سهل انگاری کنند.

 

امسال هفدهم لغایت بیست و سوم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگزاری شده است و شعار امسال سازمان جهانی بهداشت «سلامت ما، سلامت سیاره ما» است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار