استاندار، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده های شهدای روحانی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۸۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ؛ در آستانه برگزاری کنگره ملی 4هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم، سرکشی از خانواده معظم 81 شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان ارشد استان و اکیپ های مختلف در حال برگزاری است.

امروز غلامعلی حیدری استاندار، حجت الاسلام والمسلمین  نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منزل خانواده های شهدای روحانی در شهرکرد و فرخشهر، یاد و خاطره رشادت های این شهیدان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام را گرامی داشتند.

غلامعلی حیدری در حاشیه دیدار با خانواده روحانی شهید یدالله تاجی در شهرکرد، با اشاره به برگزاری کنگره 4هزار شهید روحانی کشور و بزرگداشت 81شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش برجسته ای است که در ترویج معنویت و معارف پرچمدار بودند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دوران دفاع مقدس، در یگان هایی که روحانیون حضور داشتند،  حقیقتاَ متفاوت بودند و انسان های شجاع، معنوی، باصلابت در این یگانها بودند که پیچیده ترین و سخت ترین موانع را به جان و دل می خریدند.

وی نقش روحانیت در ترویج معارف قرآنی را برجسته دانست و بر زنده نگهداشتن یاد شهدای روحانی تأکید کرد و گفت: سربلندی کشور در جهان به برکت خون شهداست و باید هم قدر آنها را بدانیم و هم راه آنها را ادامه دهیم.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد هم در دیدار با خانواده شهدای روحانی با اشاره به حضور فعال روحانیت در صحنه های مختلف، گفت: تجلیل از خانواده های شهدای روحانی یک کار نمادین است که ما یادمان نرود سر سفره شهدا اعم از روحانی و غیرروحانی نشسته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام،  افزود: شهدا به گردن ما حق دارند و این دین باید ادا شود؛ وگرنه در پیشگاه پرودگار متعال مسئولیت ما سنگین خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز خون شهدا واقعاً پاسخ داده و به برکت خون شهدا درخت انقلاب اسلامی مستحکم و ریشه دار شده و هرچه جلوتر آمده ایم، انقلاب اسلامی از یک جایگاه قوی تر برخوردار شده است و به فضل الهی دشمنان انقلاب روز به روز ضعیف تر شده اند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به الگوشدن انقلاب اسلامی برای جهانیان خاطرنشان کرد: امروز قدرت های جهانی که یک روزی بعنوان قدرت شرق و غرب مطرح بودند از انقلاب و نیروهای مسلح و اسلام و مهدویت و آینده انقلاب اسلامی ما الگو می گیرند که همه اینها از برکات شهداست.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم اظهار کرد: همانطوری که همه شهدای عزیز ما برای نسل های مختلف الگو هستند، قطع به یقین شهدای عزیز روحانی هم برای مردم ما الگو هستند.

وی افزود: چهارم خرداد کنگره 4هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود و استان چهارمحال و بختیاری هم 81 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام و پیروزی انقلاب تقدیم کرده که با توجه به جمعیت استان و تعداد محدود روحانیون این استان، عدد بسیار بالایی است.

گفتنی است در این روز از خانواده های روحانیون شهید؛ یدالله تاجی، محمدحسین سرشاد، داریوش آذریان و علیرضا ابراهیمی با اهدای هدیه متبرک مقام معظم رهبری(چفیه)، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تصاویر شهدا تجلیل شد.

ارسال نظرات