خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه استان قزوین در مراسم شبی با شهداء نصرت آباد شهرستان البرز؛
فرمانده سابق سپاه استان قزوین در مراسم شبی با شهداء نصرت آباد شهرستان البرز گفت: جراحی اقتصادی، تدبیر دولت در مقابله با جنگ اقتصادی است.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۰۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت شهادت شهید مطهری(ره) مراسم شبی با شهدا نصرت آباد شهرستان البرز با حضور سرادر ابنوش فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسئولین شهرستان البرز و با حضور بسیجیان نصرت آباد به همت حوزه برادران حضرت امام جواد(ع) و حوزه خوهران حضرت خدیجه(س) سپاه شهرستان البرز برگزار شد.

سردار آبنوش در این مراسم بیان کرد: شهدا ما را دعوت کرده اند و از ما یک سوال دارند که نسبت ما با آرمان های انقلاب و نظام چیست و امروز فاصله ما با کسانی که در راه نظام و اسلام و انقلاب شهید شده اند و جان خود را فدا کرده اند، چه میزان است.

وی افزود: در شرایط حساس و خاص کنونی دشمنان با تمام توان در حال دشمنی با ما هستند. چرا دشمنان ۴ دهه با ما در حال نبرد هستند. دشمن در حال جنگ و توطئه با ماست. در ۸ سال دفاع مقدسی که با جهان جنگیدیم، از ۲۱ کشور اسیر داشتیم. از ۵۰ کشور ارسال تسلیحات برای دشمن داشتیم و ۹۸ کشور به دشمن کمک های مالی کردند اما خدا را شاکریم که بر همه اینها فائق شدیم.

فرمانده سابق سپاه استان قزوین عنوان کرد: دشمن، ما را به جرمی که در مسیر انقلاب قرار داریم و به جرم اسلام ناب محمدی، از دستاوردهای علمی دنیا تحریم کرده است اما ما در بحث علمی تحریم را شکست داده ایم. از راه فرهنگ به سراغ جامعه زنان آمده تا از لحاظ فرهنگی شکست بخوریم اما نتواست و در این جبهه هم دشمن را شکست دادیم و اکنون از جبهه معیشت وارد شده است.

وی تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را در بحث مشکل اقتصادی و معیشتی جمع کرده است. عده ای با نفوذ خود در گلوگاه های اقتصادی موجب اتخاذ تصمیمات غلط اقتصادی شده بودند اما با تدبیر مسوولان دلسوز، امروز اقتصاد کشور نیاز به جراحی دارد.

سردار آبنوش اظهار کرد: جبهه حق یک شاخصه دارد. دشمن هرجا را کوبید آنجا حق است ما آمده ایم تا در جبهه حق باشیم و از حق دفاع کنیم و با تلاش دولت پرکار انشاالله اقتصاد ایران اصلاح و جراحی می شود و با همکاری و همدلی ما، دشمن در تمام جبهه ها شکست می خورد و با شهیدان عهد می بندیم که درهمه حال پشتیبان ولایت باشیم تا مشکلات اقتصادی را مدیریت کنیم.

در پایان مراسم از مربیان ومعلمان بسیجی و نمونه نصرت اباد تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها