فرمانده سپاه ثارالله در همایش گرامیداشت هفته هلال احمر ؛
سردار معروفی گفت: آموزش‌ها در قالب قرارگاه امداد و نجات ارائه شود و ما با تمامی توان و استعداد برای کمک به هلال احمر در راستای کمک به خلق خدا و مردم استان کرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۴۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، همایش گرامیداشت هفته هلال احمر  با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد

سردار معروفی در این همایش اظهار کرد: مجموعه هلال احمر در نظام اسلامی وحکومت الهی به شایسته ترین و بهترین بندگان خدا خدمت رسانی می کنند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: خدمت به این مردم بالاترین عبادت و نوکری به این مردم بالاترین مرتبه قرب الهی است.

وی ادامه داد: امروز هدف دشمنان ما در سیاست گذاریشان چه غربی و عربی چه تفاله های ملت ایران به عنوان منافق و ضد انقلاب خارج نشین و چه حامیان داخلی آنها ناامید کردن مردم است؛ و این نوکری و جهاد بی منتی که بر سر راه ما قرار گرفته؛ برای تولید امید در جامعه است.

معروفی با اشاره به اینکه  ما اگر بخواهیم بحران را مدیریت کنیم حتماباید اقداماتمان بصورت قرارگاهی انجام شود ما نمی توانیم در زمان حوادث غیر مترقبه از کسی اجازه بگیریم و به مردم خدمت کنیم

 

این مقام مسئول ادامه داد: ما تا بخواهیم اجازه بگیریم جلسه انجام دهیم بخشی ازمردمان ما دچار آسیب شدند پس این  می طلبد قبل از بحران قرارگاهی را تشکیل دهیم.

وی اذعان کرد: ما باید همه نقاط بحرانی استان را مشخص کنیم و با یک نقشه راه و هدفگذاری مشخص قرارگاهی تشکیل دهیم تا در مواقع بحران اقدام عملی انجام شود.

سردار معروفی گفت: مهارت و آموزش‌های امدادی هلال احمر بایستی به سمت بسیج، ارتش و نیروی انتظامی هدایت شود زیرا اگر در آواربرداری تخصص نداشته باشیم افراد زیر آن را از بین خواهیم برد، باید با مهارت کار کنیم که در راس آن جمعیت هلال احمر قرار دارد.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: آموزش‌ها در قالب قرارگاه امداد و نجات ارائه شود و ما با تمامی توان و استعداد برای کمک به هلال احمر در راستای کمک به خلق خدا و مردم استان کرمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات