معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تمدید مجدد ثبت‌نام آزمون‌ ورود به حرفه مهندسی و کاردانی در تمامی رشته‌ها در استان تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۵۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: بر اساس اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات‌ مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)  تاسیسات‌ برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات‌ مکانیکی و تاسیسات‌ برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی و آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ به‌طور هماهنگ و همزمان برگزار می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: بر همین اساس ثبت‌نام تمامی رشته‌ها از شنبه ۱۰ اردیبهشت آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری  ادامه خواهد یافت.

مهدیار گفت: آزمون رشته معماری (طراحی) پنجشنبه ۲۳ تیرماه و همچنین آزمون‌های تستی سایر رشته‌ها روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان دریافت پروانه اشتغال بکار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال نظرات