خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع یک میلیون و 159 هزار پرس غذای گرم، سبد معیشتی و افطاری ساده بین نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۶۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶


به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید الهی راد با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی در خدمت به نیازمندان افزود: در ماه مبارک رمضان امسال یک میلیون و 159 هزار پرس غذای گرم، افطاری ساده و سبد معیشتی به ارزش 41 میلیارد و 616 میلیون تومان بین مددجویان و خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.


وی تعداد سبدهای معیشتی توزیع شده را حدود 31 هزار بسته اعلام کرد و ادامه داد: ارزش این بسته ها بیش از 9 میلیارد و 100 میلیون تومان بود که با همکاری کمیته امداد، خیران مراکز نیکوکاری و توسط خیریه ها و سازمان ها توزیع شد.

وی همچنین میزان اطعام نیازمندان از طریق پخت غذای گرم در ماه رمضان امسال را حدود 782 هزار مورد برشمرد و افزود: این تعداد غذا از طریق 143 آشپزخانه و با همکاری بیش از دو هزار و 280 نفر نیرو داوطلب استان انجام شد.

الهی راد گفت: ارزش غذاهای توزیع شده بین نیازمندان 28 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که با همکاری خیران و نیکوکاران تهیه و توزیع شد.


وی همچنین تعداد افطاری ساده توزیع شده بین نیازمندان را 346 هزار مورد به ارزش حدود 4 میلیارد تومان عنوان کرد.


الهی راد در پایان از کمک و مشارکت تمامی خیران، هیات های مذهبی،گروه های جهادی، مسئولان و سازمان ها و مراکز نیکوکاری استان که در این کار خداپسندانه با این نهاد همکاری دارند قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها