خبرهای داغ:
هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده سه شهید روحانی در پیرانشهر اهداء شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۹۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، هدایای رهبر معظم انقلاب شامل تمثال مبارک شهدای روحانی و چفیه ای برای تبرک در راستای برگزاری کنگره 4 هزار طلبه شهید سراسر کشور توسط امام جمعه ماموستا مصطفی محمودی،جاوید مرتضوی جانشین سپاه پیرانشهر،حجت الاسلام سیدعابدین سیدصادقی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان به خانواده سه شهید روحانی شهرستان پیرانشهر اهدا شد.

حجت‌الاسلام سیدعابدین سیدصادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر با بیان اینکه شهدای معظم روحانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس در صف مقدم جهاد و شهادت بودند و اینک روحانیون همچنان در صف جهاد هستند و با جهاد تبیین ادامه دهنده راه شهداء می‌باشند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: زندگینامه شهدای روحانی برای نسل جوان باید بازخوانی شود تا شهدا را سرلوحه زندگی شان قرار دهند.

وی افزود: جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس نقش پررنگی ایفا کرد و باید نقش آنان به جوانان بازگو شود و این عظمت و مردانگی آنها برای مردم بازگو شود.

وی بزرگداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را همان ادامه راه شهدا دانست و اظهار داشت: امنیت و عزتی که کشور ما دارد، به واسطه مجاهدت ایثارگران و به ویژه شهدا حاصل شده و ما مدیون خانواده‌های آنان هستیم، تا حدی که طبق فرموده حضرت امام (ره) خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند.

ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه شهرستان در ادامه اضافه کرد: شهدا در این دنیا تجارت کردند و بی‌شک سود فراوان بردند، باید سیره و زندگانی شهدا را الگوی زندگانی خود قرار دهیم.‌

وی گفت: شهدای روحانی اهل سنت نماد وحدت دین اسلام هستند و با عجین شدن خون شان با روحانیون اهل تشیع به دشمنان ایران و اسلام نشان دادند اجازه هیچ گونه دخالتی به آنها داده نخواهد شد و با اتحاد و یکدلی در کنار ولایت فقیه و هستند.

به گزارش روابط عمومی سپاه پیرانشهر، مسئولان شهرستان  در این دیدار هدایای مقام معظم رهبری را به خانواده سه شهید روحانی به نام های شهید ملارضا شیخ رشیدی، شهید ملایوسف فتاحی و شهید عطاالله محمودی اهدا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات