خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم است

همدان-فرمانده سپاه فامنین گفت: تشکیل بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است و نماد حرکت جهادی محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۰۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

سرهنگ سید روح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: تشکیل بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که نماد حرکت جهادی و محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم است.

وی گفت: طی هفته بسیج سازندگی که از ۱۷ اردیبهشت شروع شده و تا 26 اردیبهشت ماه ادامه دارد، برنامه‌ها و طرح‌های متعددی در سطح شهرستان فامنین برگزار شده و خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جهادگران و گروه‌های جهادی عنوان کرد: از جمله برنامه‌های این ایام، افتتاح کارگاه‌های خیاطی، بازدید از فعالیت‌های جهادگران و گروه‌های جهادی، راه‌اندازی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان است.

وی با اشاره به اقدامات دیگر بسیج سازندگی گفت: لایروبی قنات‌های روستاهای تابعه شهرستان فامنین، تکمیل خانه‌های محرومین، ارائه خدمات پزشکی و درمانی در سطح شهرستان و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای جهادگر نیز از دیگر اقدامات ناحیه فامنین و مجموعه بسیج سازندگی است.

حسینی شاخص ابراز داشت: برگزاری کلاس‎های آموزشی اقتصاد مقاومتی از جمله خیاطی، حصیربافی و تولید پوشاک و همچنین کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت و همچنین تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند توسط بسیج سازندگی و با حمایت خیرین عزیز از دیگر برنامه‌های شاخص اجرایی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در فامنین است.

وی در ادامه به ارزش بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است و نماد حرکت جهادی محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور به حساب می‌آید که این خدمات ممکن است در حاشیه شهرها و روستاها باشد و کمتر رسانه‌ای شود و به اطلاع مردم رسانده شود، اما این اقدامات در پیشگاه خداوند متعال ثبت می‌شود و آثار و برکات آن تا ابد در زندگی عزیزان جهادگر ساری و جاری خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا ضرورت و اهمیت وجود و فعالیت گروه‌های جهادی بیش از پیش خود را نشان داد و این گروه‌ها نیز در مقابله با این ویروس منحوس نقش آفرینی خوبی داشتند.

وی گفت: از تلاش‌های تمام جهادگران و بسیجیان مخلص و ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان فامنین که در تمام شرایط سخت و بلایای طبیعی و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب به قشر ضعیف و مستضعف محروم کمک کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات