فرمانده سپاه ساوه گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور گروه‌های بسیج سازندگی در روستای باغشاهی و پروژه آبرسانی به ۲۸ روستا با اعتبار 22 میلیارد تومان،کلید خورد.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۰۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، همزمان با هفته بسیج سازندگی با جمعی از مسئولین شهرستانی رزمایش جهادگران فاطمی در روستای باغشاهی و پروژه آبرسانی به ۲۸ روستا آغاز گردید.

فرماندهی سپاه ساوه در این مراسم گفت:تاسیسات آب اعم از تجهیز و حفر چاه و ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره آب در مجتمع سردار سلیمانی (کوهپایه) مشتمل بر شش روستا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ششصد میلیون تومان و مجتمع سرداران مشتمل بر ۲۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان و مجموعا بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان ایجاد می‌گردد.

وی افزود:احداث دو باب مخزن ذخیره آب در چرمک، یک باب مخزن تقلیل فشار در مسیر خط انتقال سیلیجرد، خط انتقال باغشاهی و سیلیجرد، مخزن در حقانیه، بازسازی و بهسازی چشمه سیلیجرد، اجرای خط انتقال یل آباد به الوسجرد به طول ۵۶۰۰ متر، برق رسانی ایستگاه پمپاژ قردین، تجهیز و برق رسانی ملک آباد، مخزن ذخیره شرفلو، احداث مخزن ذخیره ملک اباد و تجهیز و برق رسانی چاه هلولاز جمله اقداماتی ست که بسیج سازندگی با همیاری مدم روستا به مدد الهی به سرانجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات