به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با همت بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان در محله دولت آباد هامون بازارچه سلامت با محوریت فروش محصولات محلی و سنتی راه اندازی شد .
کد خبر: ۹۴۳۲۶۲۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با همت دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان نیمروز، جلسه آموزشی ویژه بانوان تک فرزند و بی فرزند با هدف فرزند آوری و رشد جمعیت در مرکز خدمات جامعه سلامت سفید آبه برگزار شد.

وی افزود : در همین راستا با همت دفتر بسیج جامعه پزشکی و تیم سلامت مرکز محمد آباد نمازگزاران این شهر به صورت رایگان در مصلی شهر ویزیت شدند.

فاطمه کمیلی ادامه داد: به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی و تیم سلامت مرکز دولت آباد هامون بازارچه سلامت با محوریت فروش محصولات محلی و سنتی راه اندازی شد.

این مسئول برگزاری همایش کویر نوردی با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان و اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون، اعزام تیم درمانی به روستای پلگی بزی و ویزیت ۱۲بیمار و کنترل فشار خون و قند خون به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان نیمروز، برگزاری جشنواره غذایی به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی نیمروز، غبارروبی مزار شهدای گمنام به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان چابهار را از اقدامات انجام شده در هفته سلامت در سیستان و بلوچستان برشمرد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان اظهار داشت: همچنین برگزاری ایستگاه سیار سلامت و ارائه خدمات مشاوره تغذیه و واکسیناسیون در سطح شهرستان به همت کانون بسیج جامعه پزشکی چابهار، برگزاری همایش پیاده روی و پاکسازی ساحل دریا با همکاری شهرداری، اداره ورزش و جوانان و کانون بسیج جامعه پزشکی چابهار، را از دیگر برنامه های اجرا شده بسیج جامعه پزشکی در هفته سلامت برشمرد.

کمیلی اظهار داشت: بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی و جمع آوری مواد غذایی منتقصی شده و آموزش به متصدیان توسط کارشناسان سلامت محیط کار شبکه بهداشت و درمان با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان هیرمند، عیادت از بیماران و خدا قوت به پرسنل بیمارستان ایرانمهر توسط اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان سراوان، بازدید از فروشگاه‌های مواد غذایی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی سراوان، از دیگر برنامه های اجرا شده بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در هفته سلامت بوده است.

ارسال نظرات