خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت:۱۴۵ هنرمند در قالب ۱۶ گروه صحنه و خیابانی تئاتر در بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر حضور می‌یابند.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۰۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

رضا مردانی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: هشت اثر در بخش صحنه و هشت اثر به بخش خیابانی این جشنواره راه یافته ضمن اینکه نمایش برتر جشنواره ملی نخل سرخ به عنوان میهمان در جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر حضور دارد.

وی افزود:بر اساس برنامه ریزی انجام شده آثار صحنه راه‌ یافته به بخش مسابقه از ۳۰ اردیبهشت در۲ سالن خلیج فارس و فانون و پلاتوی استاد غریفی خرمشهر بروی صحنه خواهند رفت و آثار خیابانی نیز در مکان‌های منتخب به نمایش درخواهند آمد.

مردانی گفت:بعد از هر نمایش آثار با حضور هنرمندان، اصحاب رسانه و صاحب نظران این رشته مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت و برای اختتامیه جشنواره میهمانان ویژه کشوری دعوت شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود:پوستر بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر نیز در حال آماده سازی است و بزودی رونمایی خواهد شد.

وی افزود:مخاطب تئاتر و جشنواره در۲ سال از این هنر دور بود و امیدواریم با بهتر شدن وضعیت جامعه از نظر کرونا نمایش‌های صحنه ای و خیابانی با استقبال علاقه مندان حمایت شوند.

۱۳۹ اثر به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر ارسال شده است.

هیئت انتخاب آثار بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را حسین ذوالفقاری، عادل کروشاوی‌زاده و مهدی درویش برعهده داشتند.

بیست‌وچهارمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر از ۳۰ اردیبهشت لغایت سوم خرداد ۱۴۰۱ در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

پیش از این قرار بود این جشنواره اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع اُمیکرون برگزاری آن به امسال موکول شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها