حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، گفت: زمینه کار فرهنگی در سطح جامعه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۷۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ،نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام، در دیدار حجت الاسلام« »معاون دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: عناوین ابزاری برای کار کردن است.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با اشاره به اینکه انتظار خانواده شهدا این است که خلاء شهید را بنیاد شهید از نظر عاطفی و مادی را پر کند، افزود: آنچه نیاز است این است که جایگاه نمایندگی ولی فقیه در خانواده شهدا از معنوی و عاطفی نقش آفرین باشند.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا در سطح جامعه جایگاه ویژه ای دارند و باید فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و احیا شود، باید چشم انداز، برنامه و راهبردها  در این زمینه مشخص شود و دفتر نمایندگی ولی فقیه در این راستا نقش مهمی دارد.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: زمینه کار در سطح جامعه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد، نیروهای خوش فکر و متعهد اتاق و هیئت های اندیشه ورزی را تشکیل داده و در راستای ترویج مطلوب فرهنگ ایثار و  شهادت در سطح جامعه فعالیت کنند و بعد از آن هم پیگیری و رصد لازم برای نیل به وضعیت مطلوب انجام شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه نیاز داریم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  نهادینه شود، ابراز کرد: ایجاد ارتباط با خانواده شهدا تاثیرگذار است، تکریم خانواده های شهدا باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا پیگیری و رصد شود.

 

ارسال نظرات