خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: روحانیت مبارز، معنویت در سلول های صدام را برعهده گرفته و گوهرهای نابی را از این سلول ها به جامعه ارایه کردند و امروز نسخه نجات کشور این مدیریت امیدآفرین روحانیون است و ما با عمل خود مسوولیم تا این امید را که مقام معظم رهبری دستور داده اجرا نماییم
کد خبر: ۹۴۳۲۷۹۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اجلاسیه سراسری روحانیون آزاده به میزبانی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با حضور روحانیون آزاده سراسر کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مسوولان استانی و کشوری برگزار شد.

 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد:

گرامی می داریم یاد و نام شهدای دفاع مقدس، خلبان شهید عباس بابایی، شهید سرلشگر حسین لشگری، فرماندهان اثرگذار قزوینی به ویژه سردار خیبر شکن آقا رضا حسن پور، فرماندهان شهید قزوینی ها شهید احمد اللهیاری و شالباف و سیدجوادی که لیست بلند بالای شهدای فرمانده استان است.

 

وی گفت: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای روحانی و مرحوم سید علی اکبر ابوترابی و شهید علمی و شهید وهابی که سرسلسله شهدای روحانی استان و‌ کشور هستند. 

 

سردار آتانی اظهار کرد: گرامی می داریم یاد و نام شهدای مدافع وطن و شهید جعفر خان در شمالغرب کشور و دیگر مرزهای کشور، شهدای بیداری اسلامی و شهدای مدافع وطن به ویژه شهید سلیمانی و سردار بزرگ مدافع وطن حمید محمدرضایی که سردار بزرگ در عرصه مدافع وطن است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: عالمان دینی برجسته و شاخصی در استان قزوین وجود دارند که رهبر معظم انقلاب در سفر به استان قزوین فرمودند که اگر از روی کاغذ نام علمای قزوین را بخوانم دو تا سه ساعت طول می کشد به ویژه مرحوم آیت اله باریک بین، سید جلیل القدر آیت اله موسوی شالی و همه روحانی که رزمندگان را تربیت و راهی عرصه های مقاومت کردند.

 

وی افزود: سلام و صلوات خدا و رسول خدا بر ارواح طیبه شهیدان به ویژه شهدای عزیز حوزه و روحانیت و درود بر حاملان وحی و رسالت و دبیران شهید در عرصه عظمت ارکان انقلاب اسلامی. باید از دیوار فیضیه، از پشت دیوار زندان های ستمشاهی، از کوچه ها و خیابان ها و روستاها، در میدان جنگ از تک تیراندازان تا سطوح بالای فرماندهی جنگ، در جبهه مقاومت، باید به سراغ شما برویم.

 

سردار آتانی تصریح کرد: اینک روز تجلیل و تکریم از این خط نورانی و موثر انقلابمان است و این مراسم نمی تواند عظمت حضور شما را به نمایش بگذارد و نباید برای تکریم مقام و جایگاه برجسته شما جامعه روحانیت به مراسمات اکتفا کنیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: روحانیت مبارز، معنویت در سلول های صدام برعهده گرفته و گوهرهای نابی را از این سلول ها به جامعه ارایه کردند و این نسخه نجات جامعه ماست. امروز نسخه نجات کشور این مدیریت امیدآفرین روحانیون است و ما با عمل خود مسوولیم تا این امید را که مقام معظم رهبری دستور داده اجرا نماییم.

 

وی اضافه کرد: روحانیون فیضیه را به نقطه فیاض جامعه تبدیل کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی مردان عمل در گام دوم انقلاب می خواهد.

 

سردار آتانی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات و کارگروه های مختلف جهت برگزاری اجلاسیه روحانیون آزاده کشور به میزبانی استان قزوین بیان کرد: بیش از ۱۵ جلسه برای این مراسم برگزار شد و پس از مستندسازی ها و تهیه ده مستند، سرکشی از شهدای روحانی استان، اقدامات لازم برای برگزاری مراسم انجام شد.

 

وی افزود: ما پیروزیم، ما جنگ را بردیم و امروز در نقطه اقتداریم. ما ملت امام حسینیم و اینها عملا به جهان ثابت شد.

 

سردار آتانی گفت: ما جنگ را در حوزه راهبرد جنگ بردیم و لحظه ای از آن دوران نادم و پشیمان نیستیم و امروز داشته هایشان را مرهون شهداییم و مرهون آزادگانی که در سلول های صدام رنج کشیدند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها