نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور، روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه به صورت حضوری در شهر قم و به صورت آنلاین در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۴۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت‌الاسلام میثم فیاضی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی و طلاب در سالن کنفرانس سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: این کنگره عظیم با مشارکت خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و روحانیون به صورت باشکوه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: طلاب و روحانیون علاوه بر نقش آفرینی در پیروزی انقلاب اسلامی، در تداوم آن نیز نقش پررنگی داشتند و با حضور خود در صحنه‌های مختلف وظیفه و دین خود را به خوبی به انقلاب اسلامی ادا کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهدا به ما نیازی ندارند بلکه ما به شهدا نیازمندیم، اظهار کرد: شهدا نزدیکترین افراد به ذات احدیت بوده و ما برای شفاعت در آن دنیا نیازمند شهدا هستیم.

وی اضافه کرد: شهدا و رزمندگان اسلام با دستان خالی هشت سال در مقابل تمامی دشمنان انقلاب اسلامی غریبانه جنگیدند و در آخر با شکست همه آنها جهانیان را مات و مبهوت کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: تا وقتی که روحیه ایثار و شهادت در جامعه ساری و جاری باشد، شکست معنا و مفهوم نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام فیاضی ادامه داد: انقلاب و نظام اسلامی متعلق به قشر خاصی نیست، بلکه متعلق به همه آحاد مردم ایران است و هرکس به قدر وسع و توانایی خود در پیروزی و تداوم آن سهم دارد.

وی با بیان اینکه امروز روحانیت مظلوم واقع شده و به هیچ قشری در جامعه به اندازه طلاب ظلم نشده است، یادآورشد: قشر روحانی و طلاب نسبت به جمعیت خود بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

فیاضی خاطرنشان کرد: استان اردبیل تاکنون ۳۸ شهید روحانی تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

عکاس:محمد پورحسن

کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شودکنگره ملی چهار هزار شهید روحانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود

ارسال نظرات