خبرهای داغ:

اردوی جهادی خواهران بسیجی آبادان به روستای مغیطیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از اعزام گروه جهادی پایگاه زیر مجموعه حوزه حضرت فاطمه (س) به روستای مغیطیه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۵۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرهنگ احمدی در این خصوص بیان کرد: اردوهای جهادی بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از شور و نشاط انقلابی جوانان مستعد در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است و مهم ترین رسالت و اهداف بسیج از برگزاری اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، خودسازی، سازندگی و محرومیت زدایی است.


وی افزود: این سازندگی مقدس ترین غنیمت باقی مانده از این اردوها است چرا که همیاری و کمک به سایرین برای ساخت فضای فرهنگی و مذهبی، خودسازی در درون را به اوج می رساند.
در همین راستا خواهران بسیجی پایگاه زیر مجموعه حوزه حضرت فاطمه (س) ، اردوی جهادی به روستای مغیطیه را برگزار کرد و برنامه های متنوعی همچون: اهدای لوازم بهداشتی به کودکان نیازمند و آموزش نحوه ی مصرف و نظافت شخصی، توزیع هدایای فرهنگی نظیر پازل و کتاب با موضوع اهل بیت (ع) به کودکان و آموزش سوره های کوچک قرآنی به آنها ،همچنین آموزش زنان با اهداف اشتغال و کارآفرینی زنان روستایی و دادن ایده های کسب و کار، گفتگو با زنان روستا و طرح مشکلات ایشان با خیرین و جهادگران در جهت برطرف کردن آن مشکلات، بازدید از منزل نیمه کاره یکی از زنان سرپرست خانوار و معرفی ایشان به خیرین جهت اتمام ساخت منزل و... اجرا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها