خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدی:

تجلیل از ۲۷ خانواده شهید روحانی در شهرستان کازرون انجام می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون گفت: دیدار از 27خانواده شهدای روحانی شهرستان کازرون همزمان با سراسر کشور در راستای کنکره شهدای روحانی در استان قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۶۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام والسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون در دیدار با امام جمعه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای کنگره شهدای روحانی در خرداد ماه در شهر قم تجلیل از 27خانواده شهید روحانی در شهرستان کازرون انجام می شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا ادامه داد: دیدار از 27خانواده شهدای روحانی شهرستان کازرون همزمان با سراسر کشور در راستای کنکره شهدای روحانی در استان قم در خردادماه و دیدار از4هزار خانواده شهدای روحانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه کازرون افزود:  دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای روحانی  تخته فرش مزین با عکس شهدای روحانی،لوح تقدیر از طرف مسئول نمایندگی در سپاه و چفیه متبرک از دفتر مقام معظم رهبری می باشد همراه می باشد.

وی اشاره داشت: در جلسه هماهنگی که در دفتر امام جمعه شهرستان کازرون در خصوص برنامه تجلیل از خانواده شهدای روحانی با حضور فرمانده سپاه، نماینده حوزه علمیه و بنیاد شهید برگزار شد قرار شد در جلسه هماهنگی دیگر با حضور فرماندهان و مسئولین نمایندگی و عقیدتی سیاسی در یگان های نظامی، فرماندار و سایر نهادها و دستگاههای شهرستان کازرون یادواره 27شهید والامقام روحانی شهرستان کازرون در خردادماه برگزار شود.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه علما راهها و سنگرههای بنا نموده اند که هدفشان ارتقای معنویات و اعتقادات در جامعه و مبارزه با استکبار و استعمار می باشد خاطر نشان نمود: وظیفه همه ی ما این است که راه، یاد،خاطره  و نام‌شهدا را زنده نگه داریم و راه آنان را ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار