خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: با تلاش شود تا سطح کارایی و اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها ارتقا پیدا کند.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۶۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید یوسفی در سرکشی از مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه های جهرم در نشست تشکیلاتی دانشجویان بسیجی حضور یافت و اظهار داشت: دشمن به دنبال برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مقابله با روحیه ضداستکباری جمهوری اسلامی، جلوگیری از الگوشدن ایران برای سایر کشورها و توقف حرکت نظام اسلامی به سمت تمدن نوین است افزود: آنها از نفوذ انقلاب اسلامی ترسیده و نگران هستند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، تحریم اقتصادی، ترویج و تبلیغ مصرف گرایی و اسراف، ترویج و فرهنگسازی روحیه تنوع طلبی و ایجاد فضای بدبینی و بی اعتمادی را از جمله تهدیدات و فتنه های اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: لازمه تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی، برطرف شدن ناامنی اقتصادی و تبدیل آن به امنیت اقتصادی است.

یوسفی در ادامه در جمع رؤسای دانشگاه های جهرم حاضر شد و با تاکید بر استمرار فعالیت های تربیتی در دانشگاه ها گفت: باید تلاش کنیم تا سطح کارایی و اثربخشی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها ارتقا پیدا کند.

وی با تاکید بر آماده کردن جوانان برای حفظ نظام و دستاوردهای مقدس آن افزود: فرهنگ هر کشور، بستر اصلی حرکت عمومی آن کشور بوده و حرکت سیاسی و علمی آن نیز در بستر فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها