معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:
معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سوم خرداد و فتح خرمشهر نشانگر عزت، شجاعت و اقتدار و نماد مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۷۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت چهلمین سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر قهرمان، در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با گرامیداشت چهلمین سالروز سوم خرداد، اظهار کرد: سوم خرداد و فتح خرمشهر نشانگر عزت، شجاعت و اقتدار و نماد مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است که می بایست به نحو شایسته گرامی داشته شود.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی افزود: سالروز سوم خرداد فرصت مغتنمی است که رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان و فاتحان خرمشهر  و خلق کنندگان این حماسه پیروزی، به صورت یک نماد مقاومت معرفی شوند.

وی تصریح کرد: سوم خرداد سال 1361 یادآور حماسه بزرگِ پیروزی جبهه حق علیه باطل است که با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردمی و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان سلحشور رقم زده شد.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) با این مضمون که خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس است، که یک هدیه بزرگ الهی به شمار می رود.

وی با اشاره به راهبردهای گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی، گفت: تبیین حقایق دفاع مقدس و درسهای بزرگ عملیات غرورآفرین بیت المقدس و بیان دستاوردهای آزادسازی خرمشهر قهرمان از راهبردهای این برنامه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: تبیین نقش وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی و همگرایی اقوام و مذاهب و ادیان در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی، از دیگر راهبردهای گرامیداشت چهلمین سالروز فتح خرمشهر می باشد.

وی، تبیین نقش معنویت و رهبری و فرماندهی عالی کل قوا حضرت امام خمینی(ره) در هشت سال دفاع مقدس، ترویج روحیه ایثار، مقاومت و شهادت طلبی رزمندگان اسلام و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر راهبردهای این برنامه مهم در استان است.

گفتنی است در این جلسه پیرامون برنامه های اجرایی گرامیداشت سوم خرداد و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری هم اندیشی شد.

ارسال نظرات