مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید روحانی شهرستان سلماس، ضمن بررسی مشکلات، هدیه مقام معظم رهبری را به آنها اهدا کردند.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۸۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور در منزل شهید روحانی ماموستا سراج‌الدین عابدی، اظهار کرد: کنگره ملی چهار هزار شهید طلبه و روحانی کشور، چهارم خرداد ماه امسال در قم برگزار می‌شود، این همایش با هدف آشنایی مردم، روحانیون و طلبه‌های جوان با رشادت‌ها، ایثار و جانفشانی شهدای روحانی ترتیب یافته است.

وی با بیان اینکه، روحانیت نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی برای اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کند، گفت: روحانیت اثبات کرده است، که جدا از مردم نبوده و همیشه در کنار مردم قرار دارد، به طوری که در سختی ها و ناملایمات هرگز مردم را تنها نمی‌گذارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه، روحانیت در دوران جنگ تحمیلی نیز این نقش مهم و بزرگ را در کنار نقش اصلی که هدایت و راهبری جامعه است به خوبی ایفا کرد، گفت: طلاب و روحانیون همراه با سایر آحاد جامعه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و ضمن تلاش برای تقویت معنویت حاکم بر جامعه، در جبهه‌های نبرد به عنوان رزمنده شرکت می‌کردند.

یادآور می‌شود، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان با حضور در منزل دو شهید روحانی سلماس ماموستا سراج‌الدین عابدی و حجت الاسلام امیر اهری، ضمن بررسی مشکلات خانواده آنها، هدیه مقام معظم رهبری به آن‌ها اهداء کردند.
انتهای پیام

ارسال نظرات