مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را به مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای مختلف استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۹۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در پیام سرگرد پاسدار جواد دهراب پور دولت آباد آمده است: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات" صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان و همکاران عزیزم در این عرصه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه آنان آرزوی موفقیت و بهروزی مسئلت می نمایم.


ارسال نظرات