مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجادعلیه‌السلام‌ گفت: در فضای عمومی مطالبه رهبر معظم انقلاب با عنوان جهاد تبیین از اهمیت بالایی برخوردار است و این جهاد باید مخلصانه و با تمام توان و متوجه حرکت دشمن باشد.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۱۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

به‌گزارش‌خبرگزاری‌بسیج‌هرمزگان؛حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی در جمع پاسداران  ناحیه مقاومت بسیج قشم افزود: با توجه به تحولات منطقه و جهان؛ جامعه و عالم در یک پیچ تاریخی قرار دارد که اتفاقات بعد از عبور از آن نیز متفاوت خواهد بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) تاکید کرد: در فضای عمومی مطالبه رهبر انقلاب با عنوان جهاد تبیین از اهمیت بالایی برخوردار است و این جهاد باید مخلصانه و با تمام توان و متوجه حرکت دشمن باشد.


حجت الاسلام و المسلمین پولادی افزود: در حال حاضر با این توصیفات وظیفه همه ما جهاد تبیین است که معطوف به شناخت و فهم ادراک محیط از واقعیت ها است و اینکه رهبری جهاد تبیین را مطرح می کنند یعنی اجازه ندهیم روایت دروغ از میدان در صحنه واقعیت ها غالب شود و ما را به سستی و عقب نشینی و ناامیدی دعوت کند.


وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن بیش از یک حرکت عادی و در یک مقطع است و جریان معارض به دنبال به ضعف کشاندن انقلاب است و شعارهای آنها حکایت از پشتیبانی و هم فکری با جریان های صهیونیستی دارد.

ارسال نظرات