فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرقدس گفت: بسیج اصناف رزمندگان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۱۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس ، سرگرد هادی حفیظی در نشستی با جمعی از فعالان اصناف شهرقدس و هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف اظهار داشت: سلطه تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن متمرکز بر فشار آوردن به منافع مردم و انقلاب اسلامی شده و سعی دارد دستاوردها و اقتدار نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و مانع پیشرفت کشور شود.

وی افزود: احصاء مشکلات مردم و رفع آن، باید مراقب بود تا از مسیر منحرف نشده، منصفانه نقد کرده و کمک‌ حال مسئولان نیز بوده تا با ارائه راهکار مسائل بهتر برطرف شود.

حفیظی با اشاره به اینکه مسئولی که حال کار کردن ندارد نیاز به برخورد دارد ابراز داشت: اهمیت موضوعات و اولویت‌ها باید مورد توجه باشد و نباید اجازه داد منافع و مسائل شخصی در مطالبه‌گری وارد شده و حرکتی صورت گیرد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی بازار بیان کرد: اتفاقات حوزه اقتصادی کارشناسی شده است و باید افکار عمومی جامعه را جهت حفظ آرامش کنترل کرد تا شرایط اقتصادی پایدار شود و دشمن از این شرایط بهره‌برداری نکند و البته مردم با هوشیاری این فرصت را به دشمن نخواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس در پایان خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته تعدادی انبار احتکار کالا شناسایی و با حضور مسئولان شهری اقلام معیشتی وارد بازار مصرف شد و نیروهای بسیج اصناف و مجموعه سپاه در کنار مسئولان اداره صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و فرمانداری در صحنه بوده و بر نظارت، توزیع و تأمین کالاهای اساسی در حال انجام خدمت هستند. حضور شبانه روزی بسیجیان مخلص در تنظیم بازار و مدیریت تولید و عرضه کالاهای اساسی جهاد فی سبیل الله است و ان شاءالله این جهاد و حضور در صحنه، نصرت الهی را شامل حال ملت ایران خواهد کرد.

ارسال نظرات