خبرهای داغ:
استاندار خوزستان:

کالاهای اساسی به وفور در بازارهای خوزستان وجود دارد

استاندار خوزستان با بیان اینکه کالاهای اساسی به وفور در بازارهای این استان وجود دارد، گفت: مردم اطمینان داشته باشند که کالاها در استان وجود داشته و در اختیار مردم است.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۶۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

صادق خلیلیان عصر دوشنبه ضمن بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر اهواز و وضعیت کالاهای اساسی موجود در بازار، اظهار کرد: بازدید امروز در سطوح مختلف انجام شد و کالاهای اساسی به وفور در بنکداران و بازار وجود دارد.

وی افزود: از فروشگاه‌های بزرگ نیز بازدید صورت گرفت که کالا در این فروشگاه‌ها وجود داشت و قفسه‌ها مملو از روغن بود، اما مردم از قیمت‌های جدید که دولت اعلام کرده بود، گله مند بودند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در بازار افزایش قیمتی بیش از قیمت مصوب دولت دیده نشد و به دلیل اینکه در اوج تولید مرغ و تخم مرغ هستیم، بازار به آرامش می‌رسد و قیمت‌ها تقریباً رو به پایین است تا مردم بتوانند مایحتاج خود را تأمین کنند.

وی در خصوص وضعیت شکر موجود در بازار تصریح کرد: توزیع شکر نیز انجام شده است، اما افزایش قیمت هم داشته که در حال بررسی آن هستیم.

خلیلیان عنوان کرد: کالاهای اساسی به وفور در بازارهای استان خوزستان وجود دارد و بازار رو به آرامش می‌رود، مردم نیز اطمینان داشته باشند که کالاها در تمام سطوح در کشور و استان وجود دارد و در اختیار مردم است.

وی با اشاره به سیاست دولت در خصوص هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه‌ها به جای اینکه در اختیار عده‌ای محدود قرار بگیرند، به حساب‌های مردم واریز شده و مردم باید صبر و تحمل داشته باشند تا با روند آرامش بازار، شاهد رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و اوج گرفتن تولید باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها