خبرهای داغ:

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی با خانواده های شهدای طلبه و روحانی شهرستان گرمه

دیدار حجت الاسلام زحمت کش نماینده ولی فقیه در سپاه استان خراسان شمالی با خانواده های شهدای طلبه و روحانی شهرستان گرمه برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۲۹۹۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه گرمه به مناسب برگزاری اولین کنگره 4 هزار شهید طلبه و روحانی در 4 خرداد ماه و همزمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام ) در شهر مقدس قم حجت الاسلام زحمتکش نماینده ولی فقیه در سپاه استان خراسان شمالی با خانواده های شهدای طلبه و روحانی(شهید محمودیان و شهید صالحی و شهید نجفی مقدم ) شهرستان گرمه دیدار کرد.

 


در این دیدار حجت الاسلام زحمتکش گفت: در آستانه کنگره 4 هزار شهید طلبه و روحانی کشوری در 4 خرداد ماه و همزمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام ) در شهر مقدس قم ضمن اینکه گرامی میداریم یاد و خاطره این شهدای بزرگوار و عزیز را و درود و سلام و صلوات داریم به روح پر فتوح این شهداء سهم استان خراسان شمالی در شهدای طلبه و روحانی 72 شهید طلبه و روحانی است.
وی افزود: با توجه به اهمیتی که این کنگره دارد و تاکیدات و سفارشاتی که مقام معظم رهبری در بحث کنگره شهدای روحانی داشتند. و با توجه به اینکه اولین کنگره شهدای روحانی بعد از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی است که در سطح کشوری برگزار میشود این کنگره اهمیت خاصی دارد و هم از نظر کمی و کیفی دارای اهمیت می باشد و در حقیقت یک رویداد بزرگ فرهنگی است در سطح کشور
حجت الاسلام زحمتکش گفت : یکی از ابلاغات و دستورات مربوط به این کنگره دیدار و تکریم خانواده های عزیز و محترم شهید طلبه و روحانی است. لذا تابلو فرشی منقش به تمثال شهید به همراه چفیه ای که متبرک مقام معظم رهبری است به همراه هدیه ای نقدی و لوح تقدیری از طرف مقام معظم رهبری تکلیف و وظیفه است که خدمت خانواده محترم شهدا تقدیم بشود.
و با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب نبی مکرم اسلام ( صل الله علیه و آله السلام )است ادامه داد: طلایه داران و سکان داران این انقلاب جامعه روحانیت و طلاب عزیز در همه عرصه های جنگ و عرصه فرهنگ و چه عرصه سازندگی هستند.
وی ادامه داد: جامعه روحانیت هرجا که نیاز به حضور آنها بوده ، مجموعه روحانیت پای کار نظام و انقلاب بوده است و دین خود را به نظام و انقلاب پرداخت کرده و از این پس نیز در خدمت نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی افزود: شهداء باید همواره به عنوان شاخص مطرح شوند و زندگی نامه های این شهداء و وصیت نامه این شهداء قطعا باید بازگو شود برای مردم.
حجت الاسلام زحمتکش در پایان خطاب به خانواده های محترم شهداء گفت: خدمت شما خانواده محترم شهید رسیدیم تا عرض ادب و احترامی داشته باشیم خدمت شما خانواده عزیز و محترم شهید و اینکه توفیقی است برای همه ما که بتوانیم این راه را ادامه بدهیم و مشمول برکات و رحمات و شفاعت این عزیزان بشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها