مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اقتصاد مقاومتی، عدالت را در لایه‌های مختلف اجتماعی ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۲۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، در گفت‌وگو با بسیج از ارومیه، اظهار کرد: سیاست‌هایی که با محوریت اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است، در صورت جامه عمل پوشیدن، قابلیت سامان‌دهی نظام اقتصادی کشور را دارد.

وی بیان کرد: این سیاست‌ها با در نظر گرفتن شرایط حاکم در داخل کشور و جامعه جهانی ضمن معیار قرار دادن اصول اولیه انقلاب تدوین شده است. چنانچه این سیاست‌‌ها به صورت درست و علمی اجرا شود، می‌توانیم دشمن را در جنگ اقتصادی به عقب‌نشینی مجبور کنیم و از طرف دیگر استعدادها و ظرفیت‌های مردم را به عرصه رشد، نمو و شکوفایی برسانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم یک الگوی موفق در زمینه اقتصاد اسلامی به منصه ظهور برسانیم، که در آن مردم و فعالان اقتصادی شانه به شانه یکدیگر در حال تلاش و نقش‌آفرینی هستند.

وی تلاش برای برقراری عدالت در لایه‌های مختلف اجتماعی و رشد اقتصادی پایدار و پیوسته همچنین به حداقل رساندن آسیب‌پذیری در برابر تهدیدات و رویدادهای بین‌المللی و داخلی اهداف بلندمدت از برقراری اقتصاد مقاومتی برشمرد.

حجت‌الاسلام فیاضی افزود: گام برداشتن در این زمینه نه‌تنها یک اقتصاد پویا و در مسیر رشد و شکوفایی را به ارمغان می‌آورد، بلکه کشورمان را در برابر تهدیدها، بحران‌ها و نوسانات طبیعی اقتصاد و تلاش خصم‌آلود و تحریم‌های اقتصادی دشمن مصون نگه‌ می‌دارد و در مقابل شوک‌های اقتصادی کمترین آسیب را می‌بینیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات