جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار فدوی با بیان این‌که توان ظرفیت‌های داخلی نشان داده که می‌توانیم در بحث مدیریت اقتصادی کشور هم دستاوردهای زیادی داشته باشیم، گفت: تفکر و روحیه جهادی لازمه پیشبرد امور مدیران در نظام اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۷۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار علی فدوی در ادامه سفر خود به این استان با حضور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ارشد سپاه الغدیر، با بیان این‌که همه چیز این دنیا گذراست، اظهار کرد: با توجه به این‌که در عصر حاضر سن و سال افراد کوتاه شده و عمر مسئولیت هم از آن کوتاه‌تر است.

وی با بیان این‌که انسان‌ها باید در این وقت کم آخرت خود را با بهشت قطعی کنند، افزود: خداوند برای کمک به انسان‌ها فرموده توفیقات دنیوی با حق تعالی و توفیقات اخروی با بنده هاست که در دنیا رقم می‌زنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که مسئولیت در نظام اسلامی مسئولیتی آخرتی است، گفت: مدیران باید مسئولیت خود فرصتی برای عاقبت بخیری در آخرت بدانند.

سردار فدوی تفکر و روحیه جهادی را لازمه پیشبرد امور مدیران در انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دست‌اندرکاران یادشان باشد که در برابر خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم مسئولند.

وی شهدای مدافع حرم را نتیجه تداوم رویه انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون عنوان و تصریح کرد: تقویت روحیه ایثار و شهادت رمز پیروزی و کسب دستاورد‌های مختلف است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که در مرام فرماندهان سپاه دستور بیایید بر بروید مقدم است، اظهار کرد: بسیاری از امورات در نظام اسلامی آخرتی است و مسئولان باید خود را بر همه آن امور مقدم بدانند.

سردار فدوی با توجه به ویژگی‌های معنوی مردم استان یزد، گفت: سطح انتظار از مدیران ارشد استان یزد بالاتر از دیگر استان‌های کشور بیشتر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام روئسای جمهور و کارشناسان اقتصادی معتقد بودند که برای اصلاح نظام اقتصادی این مهم باید انجام شود.

جانشین فرمانده کل سپاه ملاحضات دنیوی و نداشتن توان اجرایی لازم را از جمله دلایل زیربار نرفتن دولت‌های قبلی در بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و اصلاح یارانه‌ها عنوان و تصریح کرد: دولت سیزدهم برای توسعه اقتصادی کشور با توکل به خدا زیربار این مهم رفته است.

سردار فدوی به نحوه مدیریت اقتصادی کشور‌های توسعه یافته اشاره کرد و گفت: تمام کشور‌هایی که دارای اقتصادی پیشرفته هستند این فرمول را به درستی اجرا کردند.

وی در پایان با اشاره به دستاورد‌های عظیم ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: توان ظرفیت‌های داخلی نشان داده که می‌توانیم در بحث مدیریت اقتصادی کشور هم دستاورد‌های زیادی داشته باشیم، پس این مهم باید در باور تک تک مسئولان و اقشار مختلف مردم نهادینه شود.

ارسال نظرات