جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر اظهار داشت: عملیات غرورآفرین بیت المقدس در ابعاد مختلف نظامی، حماسی و فرهنگی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۵۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،سرگرد پاسدار سیدعلی حسینی نیا صبح سه شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر، ارتحال امام خمینی (ره) و تشکیل ستاد مناسبت‌های مذهبی شهرستان دیر با بیان اینکه برنامه تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدای عملیات بیت المقدس در دستور کار قرار دارد، افزود: روحیه استکبارستیزی و اتحاد و همدلی در آن روز منجر به پیروزی شد و این پیروزی امروز برای ما این پیام را دارد که در جنگ اقتصادی هم با ایستادگی و مقاومت بر دشمن غلبه می‌کنیم.

 

وی بیان کرد: دشمن در همه زمینه‌ها کار می‌کند و به دنبال ضربه زدن به ما است که باید هوشیار باشیم.

 

حسینی نیا از اجرای سرود «سلام فرمانده» در شهر دیر خبر داد و یادآور شد: اجرای این سرود در سراسر کشور یک کار فرهنگی تأثیرگذار در مقابل هجمه دشمن است.

 

وی با گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: توجه به مکتب امام و انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد و همه نهادها و ادارات در کنار مردم مراسم باشکوهی برگزار کنند.

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت:جبهه مقاومت از ایستادگی در همه عرصه‌ها نتیجه گرفته است و در جنگ اقتصادی نیز با ایستادگی پیروز خواهیم شد.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر درباره اصلاح ارز ترجیحی، اظهار داشت: اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها به نفع مردم است و مانع قاچاق می‌شود.

 

وی با گرامیداشت سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی (ع) افزود: امام راحل مسیر شهادت را باز کرد و در عصر غربت، اسلام را زنده کرد.

 

فخرایی عنوان کرد: تا زمانی که یاد شهدا و امام و جانشین برحقش امام خامنه ای و روح انقلاب و شهادت در جامعه جاری است، دشمنان آفتاب و خاک این کشور را نخواهند دید.

 

وی با اشاره به فضاسازی محیطی و سیاه پوش کردن شهرها و روستاهای شهرستان، تاکید کرد: روحانیون و مبلغین در این ایام نسبت به روشنگری بزرگداشت یاد امام و شرایط فعلی کشور جهاد تبیین کنند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات