خبرهای داغ:
مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم مطرح کرد.
مدیرکل ارتباطات شهرداری قم گفت: طی سه سال گذشته ۷۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار شده که در مجموع ۸۷ درصد از شهروندان از پیگیری و حل مشکل منعکس شده رضایت داشته‌اند.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۵۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کلانترزاده بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه و روز روابط‌عمومی برگزار شد، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» اظهار داشت: امسال دومین دوره این جشنواره در قم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از امروز به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان این که مهلت پایانی ارسال آثار ۲۷ خرداد است، ادامه داد: بخش‌های اصلی جشنواره شامل خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستند‌های رسانه‌ای، یادداشت، تحلیل و نقد است و جهاد تبیین در مدیریت شهری بخش ویژه این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

کلانترزاده موضوعات این جشنواره را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، محیط‌زیست شهری، عمران و آبادانی، شهر هوشمند و خلاق، برنامه محوری در راستای ارتقای کیفیت زندگی، هویت و کالبد شهر، حکمرانی و مجلس شهری، ترافیک و حمل‌ونقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهان شهر موضوعات اصلی دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما را شامل می‌شود.

وی ابراز داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا ۲۷ خردادماه سال جاری از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه‌ای شهر ما به نشانی www.qom.ir/mfs و یا ارسال در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۸۴۳۰۳۱۲ ارسال نمایند.

وی با تشریح تقسیم‌بندی وظایف بر اساس ۷ اصل مهم کلیدی روابط‌عمومی علمی و نوین را در ساختار جدید سازمانی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در طی سه سال گذشته باهدف رسیدن به شرایط مطلوب و جذب سرمایه اجتماعی، تصریح کرد: درزمینهٔ تبلیغات محیطی با ۳۳ درصد افزایش سازه‌های تبلیغاتی نسبت به سال‌های گذشته زمینه مناسبی را برای انجام این مهم به‌ویژه در موضوعاتی مرتبط با مباحث فرهنگی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی ایجاد کرده‌ایم.

ارائه آماری از اکران تبلیغات شهری و موضوعات اکران شده و همچنین اجرای ۲ پروژه نمایشگر محیطی فضای باز از دیگر اقداماتی بود که از سوی کلانترزاده در موضوع تبلیغات شهری بیان شد.

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم سامانه ۱۳۷ را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: طی سه سال گذشته ۷۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار شده که در مجموع ۸۷ درصد از شهروندان از پیگیری و حل مشکل منعکس شده رضایت داشته‌اند و تعداد تماس‌های ازدست‌رفته این سامانه نیز به کمتر از ۴ درصد رسیده است.

وی با اشاره به انتشار ۱۸ هزار خبر طی ۷ سال گذشته در سایت اطلاع رسانی شهرداری قم، ابراز کرد: در سه سال گذشته به ۴ هزار مطلب و موضوع مرتبط با مطالبات شهروندان از شهرداری قم که در رسانه‌های رسمی و غیررسمی منتشر شده است، پاسخ رسمی داده شده‌است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات