خبرهای داغ:
باحضورمسئول‌ دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان صورت گرفت

برگزاری معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج اندیکا +عکس

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جدید و سابق ناحیه اندیکا با حضور مسئول‌ دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و جمعی از مسئولین محلی فرماندار، امام جمعه، و مسئول حوزه علمیه شهرستان اندیکا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۷۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

به گزارش بسیج، سرگردپاسدار قاسم نوذری فرمانده ناحیه اندیکا ضمن خوش آمد گویی به حضاربه نیابت از همکاران وبسیجیان زحمات مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سابق ناحیه تقدیر و تشکر کردند.وبرای مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه آرزوی موفقیت کردند.
در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان اندیکا حجت الاسلام المسلمین موسوی ضمن بیان اینکه امروز سپاه خار چشم دشمنان و امید مستضعفان در همه عالم می باشدگفتند امروز سپاه با خدمات ارزنده ای که انجام داده در قلب مردم جا داردواین محبوبیت رو به فزونی می باشدواین ناشی ازحرکت درامتداد خط ولایت،وپاسداری از ارزش ههای انقلاب اسلامی هست.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول‌ دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت:باید همه نسبت به حوادث پیرامون خود آگاه باشیم و با هوشیاری مسائل اطراف خود و کشور منطقه و بلکه مسائل بین المللی را تحلیل و تبیین کنیم.


ایشان در ادامه افزود : امروز دشمن رو به افول و زوال و جمهوری اسلامی ایران رو به صعود است و این دشمن را دچار سردرگمی کرده است و دشمن آخرین قدم ها و اقدامات خود را بر می دارد. و اون جنگ شناختی و ادراکی است. یعنی با فکر و اندیشه ما سرکار دارد جنگی که برخلاف جنگ سخت سرباز آن اقناع است یعنی مخاطب را قانع می کند که برابر میل او اقدام کند. که از این رو رهبری تیزبین و هوشیار ما جهاد تبیین را پیش بینی نمودند. که این ترفند سحر وباطل دشمن را خنثی خواهد کرد.


در ادامه حجت الاسلام المسلمین حاج آقا بازیار مسئول امور روحانیون سپاه حضرت ولیعصر( عج) خوزستان با اهدای لوح سپاس دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ولی عصر(عج)به حجت الاسلام سید بهنام شیخ ویسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سابق ناحیه اندیکا و تقدیر و تشکراز زحمات ایشان، حکم انتصاب حاج آقا سید بهنام امینی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اندیکارا قرائت وبرای ایشان دراجرای مسئولیت جدیدآرزوی موفقیت نمودند

ارسال نظرات
پر بیننده ها