نشانه ای از قوت و قدرت دیجیتال در بانک ایران زمین
نقطه پیک کاری سیستم های اقتصادی همچون بانک ها هم زمانی است که هجوم گسترده در ابعاد ملی به شعبات آن ها انجام گرفته و همزمان نیروی انسانی در کنار سیستم مورد سنجش قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۷۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

معمولا وقتی قرار است تا سیستمی مورد ارزیابی قرار گیرد، آزمایش آن در محیطی ایزوله و آرام ، نمی تواند ارزیابی دقیق و سنجیده ای از وضعیت را به ما ارائه دهد. از اینرو است که آزمایش های پیچیده معمولا در محیطی سخت و حتی طاقت فرسا تر از محیط معمول و با به کار گیری تمامی ابزار های دخیل در صحنه صورت گرفته و در این لحظه است که نقاط ضعف ، به خوبی عیان می شوند.

نقطه پیک کاری سیستم های اقتصادی همچون بانک ها هم زمانی است که هجوم گسترده در ابعاد ملی به شعبات آن ها انجام گرفته و همزمان نیروی انسانی در کنار سیستم مورد سنجش قرار می گیرد.

بانک ایران زمین از جمله بانک های موفقی است که در زمان اوج پیک مراجعه مشتریان اما امتحان تاب آوری سیستم های دیجیتالی را به خوبی پس داده و توانسته نشان دهد که نه تنها در شرایط معمول که در شرایط بحرانی هم با زیرساخت های دقیق و سنجیده و دانش مداری که در عرصه فناوری تعبیه ساخته است می تواند خدمات خود را بدون وقفه به مشتریانش ارائه دهد.

«بانک ایران زمین»، پدیده ای از کارآفرینی در بخش های مختلف اقتصادی خواهد بود. این بانک در پی آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد.

بر همین اساس، بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود در کنار راه‌اندازی روابط عمومــی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال خبر داد.

بر همین اساس هم اعلام شد که شعب بانک ایران زمین در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰، ارائه انواع خدمات بانکی به شرح ذیل به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی را ارائه دادند: ۱) گشایش اعتبارات اسنادی داخلی-ریالی برای خرید انواع کالا - خدمات - اجرای طرحهای عمرانی - امور پیمانکاری و .... ۲)اعطاء تسهیلات بانکی ثابت و سرمایه در گردش به متقاضیان و مجریان طرحها و واحدهای تولیدی. ۳) پذیرش طرحهای متقاضیان و مجریان طرحها و واحدهای تولیدی به منظور بررسی و اعطاء تسهیلات مالی به صورت ارزی. ۴)افتتاح حسابهای بانکی برای اشخاص حقیقی و حقوقی. ۵)افتتاح حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت. ۶) امور حوالجات. ۷) صدور کارت پرداخت جهت استفاده از کلیه دستگاههای خودپرداز عضو شبکه شتاب. ۸) پرداخت حقوق کارکنان شرکتها و موسسات به صورت دسته ای. ۹) عاملیت فروش اوراق مشارکت. ۱۰)قبول چک‌های مدت دار مشتریان بانک.

از آن جایی که از اهداف بانک ایران زمین جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان است، در راستای بهره برداری و استفاده بهینه از فرصت‌های محیطی، جهت حفظ و افزایش سرمایه های مشتریان در روزهای سخت اقتصادی و بیماری کرونا برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال از طرف شعب خود اعلام آمادگی کرده بود.

کارکنان شعب «بانک ایران زمین» متعهد و حساس به رشد پایدار اقتصاد ایران هستند و در جهت پشتیبانی از بانکداری مسئولانه در ایران؛ ادب، تواضع، فروتنی و نوآوری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده تا سرمایه بان امین مردم ایران زمین باشند.

آخرین اخبار