حجةالاسلام روح اله میرشکاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه به مناسبت روز روابط عمومی بیانیه‌ای صادر کرد
کد خبر: ۹۴۳۳۱۷۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

هر ساله بیست و هفتم اردیبهشت ماه که می رسد یادآور تلاش بی وقفه مدیران روابط عمومی ها است، علی رغم اینکه روابط عمومی در ادارات و نهادها به عنوان چشم بینا و در حقیقت پیشانی هر مجموعه هستند اما زحمات و تلاش های این قشر زحمت کش کمتر به چشم می آید.

در این راستا رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی وزارتخانه ها و سازمان ها از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگي مسائلي است که در آن نهاد می گذرد. سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و همنوایی و همسازی آنها ارتباط دارد. روابط عمومی ها  می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش ها و نقص های دستگاه مربوطه خود باشند.

لذا با توجه به منویات  مقام عظمای ولایت در باب جهاد تبیین روابط عمومی و رسانه می تواند پیشرو و جلودار این ماموریت و فرمان خطیر بوده و نقشی بسزا و اثرگذار را داشته باشد.

روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت ارزش ها، مردم داری و احترام به افکار عمومی است و تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون آن در دانش بشری است که با خدمت گرفتن هنرها، به قلب تپنده مجموعه ها تبدیل شده و امروز تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش اعم از ارزیابی  قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی ، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهداء عرصه روابط عمومی، این روز را به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی تبریک عرض نموده ؛ و برای این عزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

ارسال نظرات