خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی صداوسیما را بزرگترین و تاثیرگذارترین رسانه در جهاد تبیین دانست و گفت: هنر ارتباط گیری با جامعه مهمترین رسالت رسانه هایی همچون رادیو و تلویزیون است.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۸۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

اولین جلسه کمیته تبلیغاتی، رسانه ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز به ریاست «مسلم رحیمی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان و مسئول این کمیته با محوریت برنامه های سوم خرداد در سالن جلسات سیمای خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه صداوسیما را بزرگترین و تاثیرگذارترین رسانه در جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: هنر ارتباط گیری با جامعه مهمترین رسالت رسانه هایی همچون رادیو و تلویزیون است.

وی افزود: به چند بهانه خدمت عزیزان صداوسیمای مرکز خوزستان رسیدیم تا ضمن بررسی ظرفیت این کمیته از شورای هماهنگی دفاع مقدس بتوانیم در خصوص تولید محتوای فاخر در حوزه های مختلف عرصه جهاد، ایثار و شهادت همکاری های نوینی را آغاز کنیم.

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه سوم خرداد یک مناسبت ملی و مردمی است، گفت: در آستانه سالروز سوم خرداد که منجر به خلق یک حماسه ملی در شهر خرمشهر عزیز شد و همچنین چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول، قرار داریم و بی شک مهمترین رسالت انتشار این رویدادها در سطح کشور و بلکه دنیا بر عهده همین کمیته و به خصوص صداوسیمای پایتخت دفاع مقدس کشور است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: رویکرد ما در انجام برنامه های مناسبت هایی همچون سوم خرداد باید رویکرد موافق با ذائقه محاطب امروز باشد تا بتوانیم گنج نهفته در درون جنگ معنوی و ارزشی مان را به خوبی استخراج کنیم و در اختیار نسل امروز بگذاریم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان نیز در ادامه جلسه ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات بر نقش ارزنده و تاثیرگذار این جایگاه اشاره کرد و بیان داشت: بزرگترین هنر ما این است که بتوانیم با آحاد مردم از طریق صدا و تصویر ارتباط صادقانه برقرار کنیم.

وی متذکر شد: بسیاری از نقاط کشور از خوزستان توقع دارند که نسبت به تولید محتوا در حوزه های مختلف دفاع مقدس بتواند به عنوان یک منبع و پیشرو عمل کند به همین لحاظ از همه مدیران صدا و سیما انتظار می رود که با رویکردهای نوین نسبت به تولید محتوا به مناسبت هایی همچون سوم و چهارم خرداد اقدام کنند و آثار فاخری را به مردم عرضه بدارند.

رحیمی گفت: برنامه ریزی های مناسبی در خصوص ارتباط گیری با شبکه های سراسری صورت گرفته تا بتوانیم برنامه های شاخص استان در روزهای منتهی به سوم خرداد و چهارم خرداد را در سطحی گسترده منعکس نموده و تقدیم هموطنان عزیزمان نماییم.

در پایان این جلسه برنامه های شاخص استان خوزستان به مناسبت سوم و چهارم خرداد تشریح و در اختیار مدیران واحدهای مختلف صداوسیمای مرکز خوزستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها