خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

روابط عمومی‌ها در چگونگی انتقال مطالبات و ایجاد امید در جامعه نقشی حیاتی دارند

سردار «مرادحاجتی» در پیامی به‌مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه،آورده است: روابط عمومی‌ها در چگونگی انتقال مطالبات به مردم که مصداق واقعی جهاد تببین است و همچنین ایجاد امید در جامعه نقش بسیار حیاتی دارند.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۸۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به مدیران و فعالین این حوزه تبریگ گفت.

در این پیام آمده است:

روابط عمومی، هنر شنیدن، دیدن، اندیشیدن، درک متقابل، ارتباط سالم، صمیمی و پاسخگویی شفاف و بیان علمی و آگاهانه، خلاقانه و مدبرانه به مسائل و ابهامات افکار عمومی است.

روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مردم و نیز بخش‌های داخلی هر نهادی نقشی اساسی دارد به گونه‌ای که موفقیت مدیران و سازمان‌ها در همکاری و همراهی همه جانبه مردم در گرو عملکرد روابط عمومی‌هاست.

روابط عمومی‌ها در چگونگی انتقال مطالبات به مردم که مصداق واقعی جهاد تببین است و همچنین ایجاد امید در جامعه نقش بسیار حیاتی دارند.

اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، کارشناسان و نیروهای فعال حوزه روابط عمومی در نهادهای ارزشمند دفاع مقدس سراسر کشور و استان خوزستان که رسالتی زینبی بر عهده دارند و همچنین تمامی مدیران، مسئولین و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های مختلف استان که در جهت تنویر افکار عمومی، اقناع، آگاه سازی و اطلاع رسانی سریع و صحیح گام بر می‌دارند، تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار