خبرهای داغ:
رزمایش الی بیت المقدس گردان کوثر حوزه مقاومت بسیج کوثر منطقه براآن شمالی با حضور خواهران بسیجی ‌عضو این گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۹۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ رزمایش الی بیت المقدس گردان کوثر حوزه مقاومت بسیج کوثر منطقه براآن شمالی روز پنجشنبه باسخنرانی حجت الاسلام طالب پور کارشناس مسائل سیاسی روز آغاز شد و بحث جهاد تبیین و وضعیت امروز جامعه وتصمیم دولت ادامه یافت و بعد از آن کلاس امداونجات ومردمیاری با سخنرانی خواهر حاج میرزایی و توجیح اعضای گردان توسط فرمانده گردان خواهر باصری پایان یافت.

فرمانده گردان کوثر در این رزمایش با تاکید بر اینکه مرزهای عقیدتی و نظامی بسیج توانسته است مرزهای جغرافیایی را پشت سر بگذارد اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که اعضای گردان کوثر برای مقابله با آنان آماده هستند.

خواهر باصری ادامه داد : آن چیزی که باعث می‌شود مأموریت انجام شود حس مسئولیت‌پذیری نیروها و حس این است که هرجا نظام نیاز دارد به‌موقع عمل کنند و همه سعی می‌کنند ببینند کجا مشکل است و همان‌جا عمل کنند. ما باید خودمان را برای همه عرصه‌ها آماده نگهداریم و هرجایی که احساس شود نظام و انقلاب به کمک ما نیاز دارد به بهترین شکل ممکن وارد شویم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها