خبرهای داغ:
همدان- استاندار همدان بابیان اینکه نقد منصفانه مورد قبول است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، مخرج مشترک با دشمن نباید داشته باشیم،گفت: اگر قرار است برای عادلانه کردن یارانه اقدامی انجام شود نباید سیاه‌نمایی کرد
کد خبر: ۹۴۳۳۲۱۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی که با حضور مسئولین استانی و مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها در سالن اجتماعات استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: هر کسی، توان برقراری رابطه خوب و قدرت تعامل چند طرفه با افراد را ندارد.

وی با بیان اینکه در انتقال و درک مطالب حداقل از جنبه‌های فردی دارای توانایی و توانمندی‌هایی است که این یک هنر بسیار خلاقانه با استعداد بالا است، افزود: کسی که در جایگاه روابط عمومی قرار می‌گیرد باید فردی سلیس و صریح البیان باشد.

استاندار همدان گفت: امروز روابط عمومی در جامعه ما دو وظیفه اصلی دارند، وظیفه اول این است که مطالب، کارکردها، توانایی‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های قابل تقسیم را به جامعه منتقل کنند که به عبارتی جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب فرمودند و هر کسی باید در وظیفه خود اقدامات و دستاورد‌های خود را منعکس کند و وظیفه دیگر اینکه یک فضای همگون، هماهنگ و یک هارمونی ایجاد کند.

وی ابراز داشت: خلأ شورای روابط عمومی در استان وجود دارد و به همین خاطر شورای روابط عمومی‌ها را تشکیل دادیم و این شورا در یک هم صدایی وظیفه خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: وظیفه این شورا می‌تواند در همه زمینه‌ها این هماهنگی را در بیان عملکرد دولت رسا کند، امروز یکی از اهداف و اغراض دشمن، سیاه‌نمایی و ایجاد فاصله بیشتر، بین مردم و مسئولین است که در اینجا می‌تواند نقش رسانه و روابط عمومی در روشنگری و افشای این سیاست دشمن واضح باشد.

وی با بیان اینکه امروز وضعیت جامعه ما اینگونه است که بیش از ۴۰  سال است که با نظام استکباری در ستیز هستیم، اما دشمنان ما همچنان چشم طمع به حکمیت کشور دوختند، عنوان کرد: آن‌ها ایران اسلامی را کلا می‌خواهند و یکی از مهم‌ترین سرفصل‌هایی که با آن عناد و دشمنی دارند بحث فرهنگ ما است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر دشمنان به هر کشوری تجاوز کردند و اولین نقطه که مورد هجمه قرار دادند و نابود کردند آثار تاریخی آن‌ها است، گفت: باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم و برای ایران و این فرهنگ تلاش کنیم و اجازه ندهیم که دشمن با سیاه‌نمایی کشور را دچار تزلزل کند و باید حواسمان جمع باشد و اجازه ندهیم در این کوران‌ها و فضا‌های تاریک دچار انحراف شویم.

وی اضافه کرد: شما اصحاب رسانه باید در این مسیر، صدا و بلندگوی نظام و انقلاب باشید چراکه این انقلاب دستاورد‌های خوبی داشته و افق پیش رو روشن است و در حفظ یکپارچگی و برادری کمک کنید تا این حرکت به نتیجه برسد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه نقد منصفانه مورد قبول است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، مخرج مشترک با دشمن نباید داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر قرار است برای عادلانه کردن یارانه اقدامی انجام شود نباید سیاه‌نمایی کرد و نباید اجازه داد دشمن موج سواری کند، اکنون دشمن همه امکانات خود را آماده کرده و در فضای مجازی هزاران سایت و پیج راه انداخته است، اما دشمن هیچوقت خیر و صلاح مردم را نخواست و بیش از ۱۸ هزار انسان را به شهادت رساندند و جرم آن‌ها این بود که از مکتب و اسلام حمایت می‌کردند.

وی گفت: امروز هم پیاده نظام دشمن هستند و از بیگانگان پول گرفتند که کشور ما را در معرض تجزیه قرار دهند هرچند مردم ما آگاه و بصیر هستند و مقتدای آن‌ها رهبر است.

استاندار همدان با بیان اینکه بین روابط عمومی‌ها باید یک تقابل پیش بیاید، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید خانه ارتباطات استان را تشکیل دهند و از همه متخصصان روابط عمومی و تبلیغات استفاده شود و جهاد تبیین و انعکاس خدمات دولت و حضور مؤثر در رسانه و شبکه‌ها را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید از افراد تحصیلکرده و خوش فکر استفاده شود، عنوان کرد: از مدیرانی استفاده شود که دارای توانمندی‌های فردی و قدرت بیان، قلم و توانمند در تحلیل مسائل و دارای سعه صدر باشند که بتوانیم با مردم ارتباط مفیدی برقرار کنیم.

قاسمی فرزاد گفت: روابط عمومی‌ها باید سازگار با مقتضیات زمانه باشند و صرفا نقش بلندگو را نداشته باشند.

در ادامه گروه همخوانی نورالمهدی به اجرا پرداخت سپس در پایان از روابط عمومی‌های برتر و بازنشستگان دستگاه‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات