خبرهای داغ:
فرماندار قزوین

از ظرفیت نخبگان برای ایجاد فضاهای کارآمد استفاده شود

فرماندار قزوین گفت: در رسیدن به راه های کم هزینه و پربازده در طراحی جلسات نوآورانه کار را جلو ببریم و تلاش کنیم از ظرفیت نخبه و خبره ای که در استان داریم بیشتر استفاده کنیم
کد خبر: ۹۴۳۳۲۲۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

قزوین_عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قزوین که با حضور علی رحمانی مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد بیان کرد: امروز مسئله مقابله با پدیده مواد مخدر نباید به عنوان یک موضوع فوق برنامه در کنار برنامه ها دیده شود، بلکه باید در متن برنامه ها و به عنوان یکی از مسائل اساسی و مهم مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: مسئله مواد مخدر موضوع بسیار مهمی است که نظام جمهوری اسلامی ایران سالهاست با آن درگیر است و هزینه های سنگینی بابت آن پرداخته است.

 

کاظمی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی شهید و جانباز در این مسیر تقدیم کردیم و هزینه های جدی تری را در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نظام پرداخته و تلاش کرده آثار و تبعات این پدیده شوم را مدیریت کند.

 

فرماندار قزوین بیان کرد: در رسیدن به راه های کم هزینه و پربازده در طراحی جلسات نوآورانه کار را جلو ببریم و تلاش کنیم از ظرفیت های نخبه و خبره ای که در استان داریم بیشتر استفاده کنیم.

 

 کاظمی ادامه داد: ما در سطح استان فرصت خوب و دست نخورده ای داریم که می شود در حوزه پیشگیری استفاده کرد، مسئله اینجاست که گاهی پدیده ها برای ما عادی می شود و در همین حوزه مواد مخدر به یک روزمرگی می رسیم و این روزمرگی خیلی خطرناک است. 

 

فرماندار قزوین تصریح کرد: در حوزه پیشگیری، آموزش و گفتمان سازی نتوانستیم از ظرفیت های موجود نهادهای مردمی، رسانه، هنرمندان، ورزشکاران، ائمه جمعه و جماعات استفاده کنیم.

 

کاظمی در پایان گفت: افتتاح کمپ ماده ۱۶ کار بسیار بزرگی بود. همه باید دست به دست هم تلاش کنیم و این همراهی و هم افزایی و مودتی که بین مدیران می تواند به وجود بیاید،کارهای بزرگی را رقم می زند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار