مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ گفت: دانشگاه به نقش خود در جهاد تبیین به درستی عمل کند.
کد خبر: ۹۴۳۳۲۸۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، حجت الاسلام حیدر کوثری امروز  در نشست بصیرتی با موضوع «جهاد تبیین» که با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، به اهمیت این موضوع از دیدگاه اسلام پرداخت و اظهار کرد: جهاد در راه خدا همان جهاد فی سبیل الله است که در قرآن به آن مکرر اشاره شده است و همه وظیفه داریم در هر حوزه اعم از سازندگی، پیشرفت و توسعه‌ای که برای خدا و خدمت به مردم قدم گذاردیم به عنوان جهاد فی سبیل الله عمل کنیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بی شمار است و دور از انصاف هست که نادیده گرفته شود، افزود: دشمنان انقلاب که نتوانسته‌اند استقلال و جمهوریت نظام را به سیطره خود درآورند  امروز در همه جبهه‌ها از فرهنگی، رسانه‌ای، سیاسی و ... وارد عمل شده‌اند و در یک جنگ ترکیبی، تهاجم جدیدی را علیه ملت ایران آغاز کرده اند و تلاش می‌کنند با نفوذ در بدنه ملت و نظام، مردم را از انقلاب دل‌زده کنند.

کوثری گفت: امروز که به میمنت انقلاب اسلامی و پشتوانه ملت از اقتدار کم‌نظیری برخوردار هستیم، می‌طلبد تا دانشگاهیان به‌خصوص استادان نقش مهمی را در تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب به عهده بگیرند و ترفندهای دشمن را همچون گذشته با پیروی از ولی امر مسلمین در نطفه خفه سازند.

وی خاطر نشان کرد: همه اساتید ما باید تاریخ انقلاب و گذشته را به‌خوبی مطالعه کنند و باانصاف تمام توانمندی‌ها، توسعه‌ها، پیشرفت‌ها و ... را برای جوانان تبیین کنند و بگویند که ما چگونه با دست‌خالی و با تکیه بر اراده ملت توانستیم به چنان رشد و قدرتی برسیم که به خیال دشمن حتی خطور هم نمی‌کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات