خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛
نوبخت از انتشار فراخوان پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» خبر داد و گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پویشی را در سطح ملی بنیان نهادیم تا ابراز لطف و ارادت‌مان به شهر مقاوم خرمشهر و مردم غیرتمندش را از این طریق بیان کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۲۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از انتشار فراخوان پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» در استان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پویشی را در سطح ملی بنیان نهادیم تا ابراز لطف و ارادت‌مان به شهر مقاوم خرمشهر و مردم غیرتمندش را از این طریق بیان کنیم.

وی افزود: در این پویش ملی قصد داریم سراغ چهره‌های شاخص و مطرح استان خوزستان و سراسر کشور برویم تا شخصیت‌های برجسته فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و هنری‌مان ضمن تداعی روزهای حماسه، اعلام ارادت خود را به شهر مقاومت و ایستادگی رسانه‌ای کنند و مردم خرمشهر قهرمان نیز بدانند که همیشه مورد توجه مردم ایران اسلامی قرار دارند.

نوبخت گفت: این پویش ملی با پیوستن سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان آغاز و تا چهارم خرداد در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تصاویر همه شخصیت‌هایی که به این پویش ملی خواهند پیوست در قالب نمایشگاهی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها