خبرهای داغ:
جلسه پیگیری و رفع موانع و تسهیل در جهش تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری ، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۳۳۳۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

در این جلسه مقرر شد کار گروهی متشکل از سرمایه گذاران و صنعتگران مشغول در شهرک‌های صنعتی در سطح استان برای تسهیل موانع تولید و جهش تولید واحدهای فعال ونیمه فعال صنعتی و کشاورزی با پیگیری و دبیری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان تشکیل شود همچنین واحدهایی که نیمه فعال هستندوظرفیت برگشت به چرخه تولید و توانایی ایجاد اشتغال در استان را دارند در اولویت رسیدگی قرار گیرند.

 این نشست به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و دیگر اعضا برگزار شد.

با تاکید استاندار جهت رفع موانع و جهش تولید و ایجاد اشتغال در استان قرار شد که در این خصوص کار گروهی تخصصی با دبیری و پیگیری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان تشکیل شود و مطابق برنامه ای مدون با اولویت بندی موانع واحدهای فعال و نیمه فعال واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی به خصوص واحد هایی که نیمه فعال هستند و توانایی برگشت به چرخه جهش تولید را دارند بررسی و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود.

سرهنگ دکتر زاهدی نیا مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان در این باره بیان کرد: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در طول سال‌های اخیر از دولت های قبل تاکنون تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال در جامعه هدف خود کرده و همچنان در حال تلاش برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال و رفع موانع و تسهیل در جهش تولید است.

وی گفت: تولیدکنندگان واحد‌های های صنعتی کوچک می‌توانند با مراجعه به این سازمان مشکلات و موانع خود را بیان کنند و بعد از مرحله ثبت و بررسی های کارشناسی توسط متخصصین در واحدکارآمدی صنعت این سازمان، برای رفع موانع اقدام های جدیدی صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: از تمام هم وطنان، کارآفرینان و شرکتهای دانش بنیان تقاضامندیم برای همکاری رفع موانع تولید و جهش تولید در استان ما را یاری کنند ما نیز آماده همکاری با تمام واحدهای صنعتی تولیدی، کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها